Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Datt å slo hode i går, var påvirka av alkohol, Hvor hardt må man slå hodet sitt for å få hjernerystelse? Og hvordan merker man evt. at man har fått hjernerystelse? Noen som vet? Slo den ene siden av hode, er blå i ansikte og hoven på den siden jeg slo meg, samme side oppi hode kjenne jeg kraftig smerte, vondt hele tiden, vondt å snu hode. Er oppi tinningen ( området der ) Anonymous poster hash: 3a914...d1e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Okay, jeg skal ta meg en tlf , men hvordan vite om jeg har pådratt meg hjernerystelse ? Hvordan finner eventuelt legene det ut? Anonymous poster hash: 3a914...d1e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Det kan legen svare på. Anonymous poster hash: 16ea3...3c3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Ring legen. Bør kanskje drikke litt mindre i ettertid også. Anonymous poster hash: 8cfb6...61b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Ring legen. Bør kanskje drikke litt mindre i ettertid også. Anonymous poster hash: 8cfb6...61b Brødhue! Jeg datt også i går. Helt edru. Kanskje jeg bør bevege meg mindre i ettertid også? Anonymous poster hash: d6d57...a73
Iiiiik Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Ring legen. Bør kanskje drikke litt mindre i ettertid også.Anonymous poster hash: 8cfb6...61b Brødhue! Jeg datt også i går. Helt edru. Kanskje jeg bør bevege meg mindre i ettertid også?Anonymous poster hash: d6d57...a73 Man faller jo ganske annerledes når man er full enn når man er edru. Klart det er relevant at HI var påvirket av alkohol da dette skjedde. Håper du har ringt legevakten, HI. Sannsynligvis må du komme inn til en vurdering. Kan ikke stille noen diagnoser via telefon.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Har ikke fått ringt, jeg sovnet i ste har forsatt vondt og rød enda oppi hode. Så jeg skal ta meg ein tlf. Problemet er, jeg husker ikke hvordan det skjedde, jeg vet litt, så er alt svart, å neste øyeblikk husker jeg noen hjelper meg opp å jeg har kraftig hodepine. Anonymous poster hash: 3a914...d1e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Det viktigste er at du kontakter legevakten, at du ikke husker noe er de vant med, du er ikke den eneste som ikke husker. Har du vært hos legevakten nå? Anonymous poster hash: ad97b...cc7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Hodepine, kvalme/brekninger/oppkast, tretthet,svimmelhet,hukommelsestap og smerter når man ser på lys er vanlige kjennetegn ved hjernerystelse. Ring legevakt og kom deg dit for en undersøkelse. Alt ettersom hvor kraftig hjernerystelse du kan ha pådratt deg,bør du kanskje ikke være alene akkurat nå. God bedring :-) tv-titting, flombelysning og lesing er nok ikke det beste akkurat nå. Anonymous poster hash: e915a...f61
Jente 89 Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Hodepine, kvalme/brekninger/oppkast, tretthet,svimmelhet,hukommelsestap og smerter når man ser på lys er vanlige kjennetegn ved hjernerystelse. Ring legevakt og kom deg dit for en undersøkelse. Alt ettersom hvor kraftig hjernerystelse du kan ha pådratt deg,bør du kanskje ikke være alene akkurat nå. God bedring :-) tv-titting, flombelysning og lesing er nok ikke det beste akkurat nå. Anonymous poster hash: e915a...f61 Hei. Då var jeg ferdig hos legen, har f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 Svimte du av??? Hodepine, kvalme/brekninger/oppkast, tretthet,svimmelhet,hukommelsestap og smerter når man ser på lys er vanlige kjennetegn ved hjernerystelse. Ring legevakt og kom deg dit for en undersøkelse. Alt ettersom hvor kraftig hjernerystelse du kan ha pådratt deg,bør du kanskje ikke være alene akkurat nå. God bedring :-) tv-titting, flombelysning og lesing er nok ikke det beste akkurat nå.Anonymous poster hash: e915a...f61 Hei. Då var jeg ferdig hos legen, har f Svimte du av?? Anonymous poster hash: 21e85...17f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #13 Skrevet 22. mars 2015 Hodepine, kvalme/brekninger/oppkast, tretthet,svimmelhet,hukommelsestap og smerter når man ser på lys er vanlige kjennetegn ved hjernerystelse. Ring legevakt og kom deg dit for en undersøkelse. Alt ettersom hvor kraftig hjernerystelse du kan ha pådratt deg,bør du kanskje ikke være alene akkurat nå. God bedring :-) tv-titting, flombelysning og lesing er nok ikke det beste akkurat nå. Anonymous poster hash: e915a...f61 Hei. Då var jeg ferdig hos legen, har fått hjernerystelse er nå på vei heim, for å slappe av. Anonymous poster hash: 3a914...d1e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #14 Skrevet 22. mars 2015 Da bør du holde deg unna pc, tv, telefon noen dager, samme med høy musikk og vær forsiktig med lesing også. Unngå trening noen uker fremover også. Gå turer når du er i form til det, men ikke noe hard trening. Anonymous poster hash: ad97b...cc7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #15 Skrevet 22. mars 2015 Jente 89 IGJEN??? Det slår meg at du er tidenes dramaqueen. Trodde du hadde søkt dekning etter alle de idiotiske innleggene og tabbene dine her inne Kanskje du trengte det slaget i hodet. Får krysse fingrene for at ting ble ristet ordentilig godt på plass denne gangen Anonymous poster hash: c697d...7d1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #17 Skrevet 22. mars 2015 Jente 89 IGJEN??? Det slår meg at du er tidenes dramaqueen. Trodde du hadde søkt dekning etter alle de idiotiske innleggene og tabbene dine her inne Kanskje du trengte det slaget i hodet. Får krysse fingrene for at ting ble ristet ordentilig godt på plass denne gangen Anonymous poster hash: c697d...7d1 Har du og slått hodet ditt??? Anonymous poster hash: 59478...dff
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #18 Skrevet 23. mars 2015 UNSKYLD meg?! :-o Lenge leve dummheten Anonymous poster hash: c697d...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå