Gå til innhold

Jeg har møtt en mann som er FOR flott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luksusproblem kanskje?

Men dette gjør meg virkelig usikker.

Jeg er lav og overvektig. Middels jobb. Blid og glad stort sett, og sikkert søt nok i ansiktet.

Jeg har nå møtt en mann som er for god til å være sann, og totalt ut av min liga.

Han er noe av det kjekkeste jeg har sett, veltrent, morsom, intelligent, jobber som kirurg og virker bare helt perfekt.

Denne mannen sier nå altså at jeg får det til å krible i magen hans, og alt jeg kan tenke er bare vent til han ser meg uten klær! :-(

Jeg føler meg på ingen måte bra nok for han, og kan ikke forstå hvordan jeg har havnet i denne situasjonen.

Det slo gnister mellom oss fra første sekund, og ungen av oss har opplevd det før... men jeg venter bare på at han skal oppdage at jeg ikke er bra nok.

Anonymous poster hash: 2d398...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Jeg har det på litt samme måte.

Den biten at jeg virkelig ikke føler meg bra nok for han jeg har møtt.

Ingen god følelse. Har ingen gode råd enn å satse.

Anonymous poster hash: 6b936...105

Skrevet

Det samme skjedde med meg.

Verdens beste, snilleste mest omtenksomme mann falt for meg

Alenemora med 2 barn, som ikke hadde jobb etter nedbemanning, hadde så vidt råd til at ting gikk rundt.

Nå sitter jeg her 4 år senere i drømmehuset med denne drømmeprinsen og vi prøver på et felles barn. Hytte har vi også handlet, så at jeg var bra nok for han har jeg endelig begynt å innse :)

Anonymous poster hash: 186fd...e8c
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor er du ikke bra nok? Fordi du et for feit? For noe tull! Han liker deg jo! Tror du virkelig at alle faller for lange slanke blondiner? ;)

Jeg veide ca 50 kilo mer enn min veltrente mann når vi traff hverandre. En liten runde i senga og han fikk meg til å føle meg som the only one!

Den som intet våger intet vinner!

Skrevet

Åh, så trist du føler det slik😳

Du er sikkert vel så bra som han, om ikke bedre! Å det ser han.

Nå er det slik at menn ikke er blinde, er du overvektig, så ser han det selv om du har klær på deg, så han forventer ikke en playboy-bunny kropp. Han forventer DEG! Og han gleder seg til å se DEG!

Nyt den flotte mannen du har funnet deg! Vær deg selv, hele tiden, for det er jo faktisk DEG han liker ❤️

Anonymous poster hash: 43a41...0d0

Skrevet

Jeg har også en sånn:)

Sliten alenemor traff ung og kjekk og supersnill kjekk mann. Var det noen som sa prestasjonsangst?

6 år senere er vi lykkelig gift på tredje året.

Anonymous poster hash: a2c0b...6ee

Skrevet

Slutt og døm deg selv så hardt.

Veldig mange menn, sikkert godt over halvparten, foretrekker fyldige damer.

Han liker deg, bare nyt det.

Lykke til !

Skrevet

Nå er det faktisk mange menn som ser på annet enn utseende og jobb når de ser etter en partner. Han ser nok alle de andre fine kvalitetene dine. Det finnes også menn som foretrekker kvinner med litt ekstra på kroppen. Jeg har en slik mann selv. Det beste du kan gjøre er å tenke at du er god nok, og at kroppen din er flott selv om den ikke ser ut som en utstillingsdukke. 

Skrevet

Så i tillegg til å være flott og kjekk er han klok også? Selv om du ser på deg selv som middels, er det jo tydelig at han ikke gjør det samme. Han har falt for hele pakken, hele deg. Prøv å ha tiltro nok til han til å akseptere at han vet hva han vil og hva han finner attraktivt.

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon.

Jeg var en sliten og syk alenemor med 4 barn, og minimal inntekt. Slet med selvbildet etter et tøft brudd med bf..

Og valsende inn i livet mitt kom verdens mest "perfekte" mann. Han var kjekk, veltrent, styrtrik og han hadde en personlighet alle bare måtte like.

Jeg husker mindreverdighetskompleksene var store i starten. For han hadde ALT! Hus OG leilighet, et stort skip av en båt, interiørarkitekt som hadde innredet boligene, dro hvor han ville, betalte alt for alt og alle etc.

Og her satt jeg, foreldrene mine måtte ta opp 1/3 av boliglånet for meg, jeg måtte arve møbler av søstra mi da eksmannen stakk og jeg bodde på 85 kvadrat med 4 barn.

Men han var bare full av beundring! Han skrøt hele tiden av leiligheten, barna, at jeg var så flink, så selvstendig, av alt jeg hadde fått til alene, at jeg hadde bein i nesa, alltid var så positiv og glad. Jan løftet meg veldig opp!

For ham var det ikke et problem at jeg hadde 4 barn, for han selv var barnløs og hadde alltid ønsket seg en stor familie. Husker han sa en gang at det var JEG som var den rike av oss for jeg kom alltid til å ha barna mine. Det rørte meg veldig :)

Dessverre røk forholdet etter et år. Men jeg lærte mye av ham! Jeg lærte at jeg er god nok AKKURAT som jeg er! At mitt liv er like viktig som andres, at JEG er like viktig selv om jeg er det man kanskje ville kalt "ressurssvak" økonomisk. Men selv om jeg ikke har mye penger så har jeg tro på meg selv, jeg har funnet en indre ro og jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for nå.

Så selv om jeg ikke "matchet" ham økonomisk (dette var aldri et samtaleemne mellom oss uansett) så viste han en så enorm respekt for den jeg var som person at han ga meg tilbake troen på meg selv :)

Så hi; HIV DEG UT I DET! Aldri la den indre stemmen fortelle deg at du ikke er god nok! For det er du!

Han liker deg for den du er, han ser dine kvaliteter, din personlighet. For ham er du vakker selv om du kanskje ikke ser det selv :)

Jeg håper du finner litt inspirasjon i det jeg skrev over her, for det er så lett å se seg blind på egne negative tanker. Vær stolt av deg selv, gå med hevet hode! En strøken kropp er ikke avgjørende for å kapre en mann, utstråling er!

Lykke til! Skal krysse fingre og tær for dere!! :)

Anonymous poster hash: f8891...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...