Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Er dere så lite opplyst som mange av dere gir utrykk for ifm skatten? Jeg kjenner jeg vrir meg i rein frustrasjon når jeg ser svarene mange kommer med til de som ønsker å vite mer. Skjøt hele huset over på mannen..... Setter hus og lån på mannen for da får man ikke toppskatt.... Har ingen ting å si at lån og renter står på mannen og huset på HI for ligningsverdien på huset er mindre en lånet.... Og listen fortsetter... Den blir sikkert uendelig med alle de FANTASTISKE GODE rådene når vi nærmer oss leveringsdato også... Les heller her damer en å stol på de selvlærte kaklehønene som har gått livets harde skole her inne... http://www.skatteetaten.no/no/Bedrift-og-organisasjon/Rapportering-til-Skatteetaten/Selvangivelse-for-naringsdrivende/Hjelp-til-utfylling/Rettledning-til-postene/ Anonymous poster hash: 12a15...2d1
Appelsinpiken Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Beklager isted, blandet sammen toppsskatt og formueskatt.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Ja, sånn er det alltid her inne når man spør om ting som har med økonomi og andre lignende praktiske ting. Jeg er også skremt over hvor lite mange vet om sin egen situasjon når det gjelder sånne ting, hvor mye synsing og hva folk går rundt og tror. Det er forsåvidt greitt nok det, folk får selv velge hva de vil vite om slike ting, men det er ganske skremmende når noen spør om noe her inne og så velger å tro på det første svaret de får eller rett og slett velger å tro på det som passer dem best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå