Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Blir foreldrefradraget automatisk delt da? Eller får mor hele? Anonymous poster hash: 9ad64...c99
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Det er ikke automatisk mor som får det, men den som har hovedomsorgen. Det kan også være far. Om du som mor har hovedomsorgen, går den til deg. Om dere har 50/50, må hovedomsorgen likevel skrives på en av dere, om det er flere barn kan dere velge hvilket barn som skal stå på hvem. Dere kan også bytte på annenhvert år, men da må dere levere papirer på dette selv. Anonymous poster hash: 3ce82...d72
Daquiry Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Det er den som får utvidet barnetrygd som får det. Det skal komme automatisk, men hos meg har de gjort feil to år på rad nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå