Gå til innhold

Skatt/foreldrefradrag/ensligforsørger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir foreldrefradraget automatisk delt da? Eller får mor hele?

 

Anonymous poster hash: 9ad64...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*

 

Anonymous poster hash: 9ad64...c99

Skrevet

Det er ikke automatisk mor som får det, men den som har hovedomsorgen. Det kan også være far. Om du som mor har hovedomsorgen, går den til deg. Om dere har 50/50, må hovedomsorgen likevel skrives på en av dere, om det er flere barn kan dere velge hvilket barn som skal stå på hvem. Dere kan også bytte på annenhvert år, men da må dere levere papirer på dette selv.

 

Anonymous poster hash: 3ce82...d72

Skrevet

Det er den som får utvidet barnetrygd som får det. Det skal komme automatisk, men hos meg har de gjort feil to år på rad nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...