Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Når begynte de å gjøre det? Vesla på fire måneder vil ikke sove i senga og hun vil ikke samsove. Hun vil sove i vogna som står i gangen. Hun har ikke vondt noe sted for hun sovner med en gang i vogna. Har forsøkt alt for å få henne til å sove i senga. Hun legger seg fint. Ammer, legger henne i senga og hun finner søvnen selv etter fem minutter. Noen timer senere slår hun seg helt vrang og da er det bare vogna hun roer seg. Ser for meg en to år gammel hysterisk unge som sover i vogna med beina hengende utenfor. Sukk. Anonymous poster hash: 814a3...85a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Hun liker det nok trangt. Lag det trangt for henne i senga ved å bygge opp ti g rundt henne. Etterhvert kan du gjøre sengen større. Anonymous poster hash: 0ab11...0cb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Hun liker det nok trangt. Lag det trangt for henne i senga ved å bygge opp ti g rundt henne. Etterhvert kan du gjøre sengen større. Anonymous poster hash: 0ab11...0cb Jeg har babynest. Det er kanskje ikke nok. Hvordan gjør jeg den trangere? Bare masse puter/tepper? Litt redd hun skal vri seg og få ansiktet mot noe og bli kvalt. Anonymous poster hash: 814a3...85a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Hun liker det nok trangt. Lag det trangt for henne i senga ved å bygge opp ti g rundt henne. Etterhvert kan du gjøre sengen større. Anonymous poster hash: 0ab11...0cb Hehe. Nå har jeg laget et skikkelig lunt rede i sengen. Håper rådet ditt virker. Anonymous poster hash: 814a3...85a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Tja, ungen min nektet å sove på rygg. Var redd for å legge henne på magen pga krybbedød, så hun sov bare på brystet/magen til hun var 2-3 mnd... Det gikk gradvis til at hun tillot å ligge i senga på siden, deretter ryggen. Ved ca 5-6 mnd var det greit å ligge i senga (inntil meg eller mannen)Hun er nå 2 år og nekter å sove i egen seng, men i senga vår går det greit Jeg vil tippe at dette går seg til Anonymous poster hash: c7c74...724
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Tja, ungen min nektet å sove på rygg. Var redd for å legge henne på magen pga krybbedød, så hun sov bare på brystet/magen til hun var 2-3 mnd... Det gikk gradvis til at hun tillot å ligge i senga på siden, deretter ryggen. Ved ca 5-6 mnd var det greit å ligge i senga (inntil meg eller mannen) Hun er nå 2 år og nekter å sove i egen seng, men i senga vår går det greit Jeg vil tippe at dette går seg til Anonymous poster hash: c7c74...724 Edit; vi sov mage-mot-mage i førsten, babyen lå ikke på magen på madressen... Anonymous poster hash: c7c74...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå