Gå til innhold

Jeg savner en bestevenn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud som jeg savner en jeg kan fortelle alt til en som jeg kan går ut å ha det gøy med uansett hvor Harry. Bare slå seg løs.

 

Hadde mange gode venner før men etter jeg ble alenemamma har alle trekt seg unna og hvis jeg spør om å finne på noe er det aldri noen som kan og nå er jeg lei. Var ute med min søster nå og hadde håpt å ja det litt gøy men alle er så kontrollerte at man skal ikke gjøre noe uten at noen har sagt drt er ok enten det er kjæreste eller venner.

 

Har bare lyst til å ut å slippe å tenke på livet mitt ellers som er bundet til der jeg bor.

 

Sytete jeg vet men måtte bare får det ut

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Videoannonse
Annonse
Gjest Zaria
Skrevet

Skjønner hva du mener😃 hvor bor du?

Skrevet

Hvor bor du da? Kanskje du kan få deg enn venn her inne fra?

Skrevet

jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevenn

Skrevet

jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevenn

Jeg hadde det jeg og men orket ikke lenger når de aldri hadde tid. Da sluttet jeg og å ta kontakt og de har heller ikke tatt kontakt.

 

Jeg bor på Sørlandet 😊

 

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Skrevet

 

jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevenn

Jeg hadde det jeg og men orket ikke lenger når de aldri hadde tid. Da sluttet jeg og å ta kontakt og de har heller ikke tatt kontakt.

 

Jeg bor på Sørlandet

 

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

 

 

Ikke sant, ho ene er opptatt av mann og hennes 3 barn, og forstår det godt,men problem er hver gang hun avtaler noe,holder hun det ikke, kommer alltid noe annet i veien, hun andre har 2 katter som er syke støtt,og vet det stemmer, de er 14 og 16 år og begge har overlevd kreft,men hun og bryter avtaler pga dyrene, og hun blir sur hver gang min sønn er syk og jeg ikke får besøk henne

Skrevet

Vet hvordan du har d. Jeg har også mistet kontakten med mine venner. Noe av grunnen er vell fordi vi lever forskjellige liv,men det er allikevel sårt og trist.Jeg er også fra Sørlandet :)

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Skrevet

 

 

 

jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevenn

Jeg hadde det jeg og men orket ikke lenger når de aldri hadde tid. Da sluttet jeg og å ta kontakt og de har heller ikke tatt kontakt.

 

Jeg bor på Sørlandet

 

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Ikke sant, ho ene er opptatt av mann og hennes 3 barn, og forstår det godt,men problem er hver gang hun avtaler noe,holder hun det ikke, kommer alltid noe annet i veien, hun andre har 2 katter som er syke støtt,og vet det stemmer, de er 14 og 16 år og begge har overlevd kreft,men hun og bryter avtaler pga dyrene, og hun blir sur hver gang min sønn er syk og jeg ikke får besøk henne

Skjønner deg så altfor godt. Noen evner bare ikke til å se andres behov på en måte og det helt til de sitter der selv. Man trenger venner og ikke alle ser det helt.

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Skrevet

Vet hvordan du har d. Jeg har også mistet kontakten med mine venner. Noe av grunnen er vell fordi vi lever forskjellige liv,men det er allikevel sårt og trist.Jeg er også fra Sørlandet :)

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Ja det er akkurat som man har fått noe smittsomt når man er alene med barn når alle andre er gift eller samboere. Hvor på Sørlandet er du fra?

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Skrevet

Ja bare d at man får barn gjør at folk trekker seg unna. Nå har de fleste barn selv men kontakten er liksom blitt vekke nå. Jeg er gift og har 3 barn :) Jeg er fra kr-sand men bor i Froland. Hvor bor du da?

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Skrevet

Ja bare d at man får barn gjør at folk trekker seg unna. Nå har de fleste barn selv men kontakten er liksom blitt vekke nå. Jeg er gift og har 3 barn :) Jeg er fra kr-sand men bor i Froland. Hvor bor du da?

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Nesten alle mine venner har barn og merkelig det der. Bor i arendal.

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Skrevet

Jeg savner og venner\bestevenner. De fleste "vennene" mine er opptatt med mann og barn (jeg ser jo den) og vil bare være hjemme på kveldene, mens jeg vil gjerne finne på ting. Drømmer om vinkvelder og klubb.

Bor og i Arendal.



Anonymous poster hash: 20c02...af9
Skrevet

 

Jeg savner og venner\bestevenner. De fleste "vennene" mine er opptatt med mann og barn (jeg ser jo den) og vil bare være hjemme på kveldene, mens jeg vil gjerne finne på ting. Drømmer om vinkvelder og klubb.

Bor og i Arendal.

 

Anonymous poster hash: 20c02...af9

Vinkvelder er jeg helt med på 😊 de fleste av mine og vil bare være hjemme om kveldene.

 

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Skrevet

 

 

Jeg savner og venner\bestevenner. De fleste "vennene" mine er opptatt med mann og barn (jeg ser jo den) og vil bare være hjemme på kveldene, mens jeg vil gjerne finne på ting. Drømmer om vinkvelder og klubb.

Bor og i Arendal.

 

Anonymous poster hash: 20c02...af9

Vinkvelder er jeg helt med på 😊 de fleste av mine og vil bare være hjemme om kveldene.

 

Er ikke så glad i vin 😛 Men er kjempe gøy med jentekveld er, med kjas og vas :)

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

 

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Skrevet

Separert og har to barn ! Bor på Blakstadheia! Jeg vil å væmme I klubben deres ☺☺☺

 

Anonymous poster hash: 977fa...4f2

Skrevet

 

Ja bare d at man får barn gjør at folk trekker seg unna. Nå har de fleste barn selv men kontakten er liksom blitt vekke nå. Jeg er gift og har 3 barn :) Jeg er fra kr-sand men bor i Froland. Hvor bor du da?

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Nesten alle mine venner har barn og merkelig det der. Bor i arendal.

Ja veldig merkelig. Da bor vi jo ikke langt fra hverandre.

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

 

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Skrevet

Morsomt at det er flere her.. :) Vi burde hatt en facebookgruppe eller ett treff eller noe. :)



Anonymous poster hash: 20c02...af9
Skrevet

Separert og har to barn ! Bor på Blakstadheia! Jeg vil å væmme I klubben deres ☺☺☺

 

Anonymous poster hash: 977fa...4f2

Jeg bor på hurv :)

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Skrevet

 

Morsomt at det er flere her.. :) Vi burde hatt en facebookgruppe eller ett treff eller noe. :)

 

Anonymous poster hash: 20c02...af9

Helt klart facebook gruppe ja. Hva skal den hete?

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Skrevet

Dib-Arendal     ? :)



Anonymous poster hash: 20c02...af9
Skrevet

Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere?

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Skrevet

Jeg er 32 og har en sønn på 3,5

 

Anonymous poster hash: 261d6...7fe

Skrevet

Jeg har en god venninne. Hun er den jeg deler alt med...jeg har tre barn, mann og hus. Jobber og alle ungene er aktive i idrett. Jeg har alltid tid til å treffe henne og tar alltid initiativet. Hun har ingen barn, kjæreste og jobber kun ti dager i mnd. Hun har skjeldent tid utrolig nok og tar aldri initiativ. Trenger en ny venn kjenner jeg.

 

Anonymous poster hash: dd960...a48

Skrevet

Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere?

Jeg er selv 30 og har 3 barn. Gift og hjemmeværende.

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

 

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Skrevet

Jeg har en god venninne. Hun er den jeg deler alt med...jeg har tre barn, mann og hus. Jobber og alle ungene er aktive i idrett. Jeg har alltid tid til å treffe henne og tar alltid initiativet. Hun har ingen barn, kjæreste og jobber kun ti dager i mnd. Hun har skjeldent tid utrolig nok og tar aldri initiativ. Trenger en ny venn kjenner jeg.

 

Anonymous poster hash: dd960...a48

Ja jeg savner også og ha en ordentlig venninne.

 

Anonymous poster hash: 30cb2...d40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...