Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Gud som jeg savner en jeg kan fortelle alt til en som jeg kan går ut å ha det gøy med uansett hvor Harry. Bare slå seg løs. Hadde mange gode venner før men etter jeg ble alenemamma har alle trekt seg unna og hvis jeg spør om å finne på noe er det aldri noen som kan og nå er jeg lei. Var ute med min søster nå og hadde håpt å ja det litt gøy men alle er så kontrollerte at man skal ikke gjøre noe uten at noen har sagt drt er ok enten det er kjæreste eller venner. Har bare lyst til å ut å slippe å tenke på livet mitt ellers som er bundet til der jeg bor. Sytete jeg vet men måtte bare får det ut Anonymous poster hash: 261d6...7fe
Sint naken biltyv Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Hvor bor du da? Kanskje du kan få deg enn venn her inne fra?
februarprins2013 Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevenn
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevenn Jeg hadde det jeg og men orket ikke lenger når de aldri hadde tid. Da sluttet jeg og å ta kontakt og de har heller ikke tatt kontakt. Jeg bor på Sørlandet 😊 Anonymous poster hash: 261d6...7fe
februarprins2013 Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevenn Jeg hadde det jeg og men orket ikke lenger når de aldri hadde tid. Da sluttet jeg og å ta kontakt og de har heller ikke tatt kontakt. Jeg bor på Sørlandet Anonymous poster hash: 261d6...7fe Ikke sant, ho ene er opptatt av mann og hennes 3 barn, og forstår det godt,men problem er hver gang hun avtaler noe,holder hun det ikke, kommer alltid noe annet i veien, hun andre har 2 katter som er syke støtt,og vet det stemmer, de er 14 og 16 år og begge har overlevd kreft,men hun og bryter avtaler pga dyrene, og hun blir sur hver gang min sønn er syk og jeg ikke får besøk henne
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Vet hvordan du har d. Jeg har også mistet kontakten med mine venner. Noe av grunnen er vell fordi vi lever forskjellige liv,men det er allikevel sårt og trist.Jeg er også fra Sørlandet Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 jeg har 2 bestevenner,som nesten aldri har tid til og være sammen,så er ikke alltid kult med en bestevennJeg hadde det jeg og men orket ikke lenger når de aldri hadde tid. Da sluttet jeg og å ta kontakt og de har heller ikke tatt kontakt. Jeg bor på Sørlandet Anonymous poster hash: 261d6...7fe Ikke sant, ho ene er opptatt av mann og hennes 3 barn, og forstår det godt,men problem er hver gang hun avtaler noe,holder hun det ikke, kommer alltid noe annet i veien, hun andre har 2 katter som er syke støtt,og vet det stemmer, de er 14 og 16 år og begge har overlevd kreft,men hun og bryter avtaler pga dyrene, og hun blir sur hver gang min sønn er syk og jeg ikke får besøk henne Skjønner deg så altfor godt. Noen evner bare ikke til å se andres behov på en måte og det helt til de sitter der selv. Man trenger venner og ikke alle ser det helt. Anonymous poster hash: 261d6...7fe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Vet hvordan du har d. Jeg har også mistet kontakten med mine venner. Noe av grunnen er vell fordi vi lever forskjellige liv,men det er allikevel sårt og trist.Jeg er også fra Sørlandet Anonymous poster hash: 30cb2...d40 Ja det er akkurat som man har fått noe smittsomt når man er alene med barn når alle andre er gift eller samboere. Hvor på Sørlandet er du fra? Anonymous poster hash: 261d6...7fe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Ja bare d at man får barn gjør at folk trekker seg unna. Nå har de fleste barn selv men kontakten er liksom blitt vekke nå. Jeg er gift og har 3 barn Jeg er fra kr-sand men bor i Froland. Hvor bor du da? Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Ja bare d at man får barn gjør at folk trekker seg unna. Nå har de fleste barn selv men kontakten er liksom blitt vekke nå. Jeg er gift og har 3 barn Jeg er fra kr-sand men bor i Froland. Hvor bor du da? Anonymous poster hash: 30cb2...d40 Nesten alle mine venner har barn og merkelig det der. Bor i arendal. Anonymous poster hash: 261d6...7fe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 Jeg savner og venner\bestevenner. De fleste "vennene" mine er opptatt med mann og barn (jeg ser jo den) og vil bare være hjemme på kveldene, mens jeg vil gjerne finne på ting. Drømmer om vinkvelder og klubb. Bor og i Arendal. Anonymous poster hash: 20c02...af9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #13 Skrevet 22. mars 2015 Jeg savner og venner\bestevenner. De fleste "vennene" mine er opptatt med mann og barn (jeg ser jo den) og vil bare være hjemme på kveldene, mens jeg vil gjerne finne på ting. Drømmer om vinkvelder og klubb. Bor og i Arendal. Anonymous poster hash: 20c02...af9 Vinkvelder er jeg helt med på 😊 de fleste av mine og vil bare være hjemme om kveldene. Anonymous poster hash: 261d6...7fe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #14 Skrevet 22. mars 2015 Jeg savner og venner\bestevenner. De fleste "vennene" mine er opptatt med mann og barn (jeg ser jo den) og vil bare være hjemme på kveldene, mens jeg vil gjerne finne på ting. Drømmer om vinkvelder og klubb. Bor og i Arendal. Anonymous poster hash: 20c02...af9 Vinkvelder er jeg helt med på 😊 de fleste av mine og vil bare være hjemme om kveldene. Er ikke så glad i vin 😛 Men er kjempe gøy med jentekveld er, med kjas og vas Anonymous poster hash: 261d6...7fe Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #15 Skrevet 22. mars 2015 Separert og har to barn ! Bor på Blakstadheia! Jeg vil å væmme I klubben deres ☺☺☺ Anonymous poster hash: 977fa...4f2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #16 Skrevet 22. mars 2015 Ja bare d at man får barn gjør at folk trekker seg unna. Nå har de fleste barn selv men kontakten er liksom blitt vekke nå. Jeg er gift og har 3 barn Jeg er fra kr-sand men bor i Froland. Hvor bor du da? Anonymous poster hash: 30cb2...d40 Nesten alle mine venner har barn og merkelig det der. Bor i arendal. Ja veldig merkelig. Da bor vi jo ikke langt fra hverandre. Anonymous poster hash: 261d6...7fe Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #17 Skrevet 22. mars 2015 Morsomt at det er flere her.. Vi burde hatt en facebookgruppe eller ett treff eller noe. Anonymous poster hash: 20c02...af9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #18 Skrevet 22. mars 2015 Separert og har to barn ! Bor på Blakstadheia! Jeg vil å væmme I klubben deres ☺☺☺ Anonymous poster hash: 977fa...4f2 Jeg bor på hurv Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #19 Skrevet 22. mars 2015 Morsomt at det er flere her.. Vi burde hatt en facebookgruppe eller ett treff eller noe. Anonymous poster hash: 20c02...af9 Helt klart facebook gruppe ja. Hva skal den hete? Anonymous poster hash: 261d6...7fe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #20 Skrevet 22. mars 2015 Dib-Arendal ? Anonymous poster hash: 20c02...af9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #21 Skrevet 22. mars 2015 Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere? Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #22 Skrevet 22. mars 2015 Jeg er 32 og har en sønn på 3,5 Anonymous poster hash: 261d6...7fe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #23 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har en god venninne. Hun er den jeg deler alt med...jeg har tre barn, mann og hus. Jobber og alle ungene er aktive i idrett. Jeg har alltid tid til å treffe henne og tar alltid initiativet. Hun har ingen barn, kjæreste og jobber kun ti dager i mnd. Hun har skjeldent tid utrolig nok og tar aldri initiativ. Trenger en ny venn kjenner jeg. Anonymous poster hash: dd960...a48
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #24 Skrevet 22. mars 2015 Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere? Jeg er selv 30 og har 3 barn. Gift og hjemmeværende. Anonymous poster hash: 30cb2...d40 Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #25 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har en god venninne. Hun er den jeg deler alt med...jeg har tre barn, mann og hus. Jobber og alle ungene er aktive i idrett. Jeg har alltid tid til å treffe henne og tar alltid initiativet. Hun har ingen barn, kjæreste og jobber kun ti dager i mnd. Hun har skjeldent tid utrolig nok og tar aldri initiativ. Trenger en ny venn kjenner jeg. Anonymous poster hash: dd960...a48 Ja jeg savner også og ha en ordentlig venninne. Anonymous poster hash: 30cb2...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå