Gå til innhold

Dere som er gift - har dere en bestevenninne dere er "erteris" med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen i ti år, og jeg har egentlig ikke noen nære venninner lengre..

Før forholdet hadde jeg et par venninner som jeg var sammen med døgnet rundt. Men det er jo ikke aktuelt lengre med familie og jobb osv..

Det er litt trist egentlig.

Jeg ser venninner som blir single får sånne veldig tette BFF forhold til andre single..

Men hva med dere? Har dere klart å bevare både mann og bestevenninne?

Anonymous poster hash: 9fc73...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ingen nære venninner nei

Anonymous poster hash: 84ce0...a73

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 0217e...64d

Skrevet

Nei, men har fått noen nye som jeg har jevnlig kontakt med. Men det er ikke noe bff.

Skrevet

Både jeg og min bff er gift og har barn. Treffes ukentlig, men snakker sammen hver dag enten ved at vi ringer eller sender meldinger.

Anonymous poster hash: e5b5c...b92

Skrevet

Ja, sees minst en gang i uka, snakker på telefon minst fem ganger i uka :)

Anonymous poster hash: 4423b...b80

Skrevet

Må man være gift? Jeg er samboer på ellevte året, og har fortsatt den gamle venninegjengen, ja. Vi sees av naturlige grunner (jobb, barn, tidsklemma) ikke like ofte lengre, men kan fortsatt fortelle de alt og har et like sterkt vennskapsbånd som før vi ble samboere/ gifte alle sammen. 

Anonymous poster hash: 41146...313
Skrevet

Må man være gift? Jeg er samboer på ellevte året, og har fortsatt den gamle venninegjengen, ja. Vi sees av naturlige grunner (jobb, barn, tidsklemma) ikke like ofte lengre, men kan fortsatt fortelle de alt og har et like sterkt vennskapsbånd som før vi ble samboere/ gifte alle sammen.

Anonymous poster hash: 41146...313

Må ikke være gift, nei :)

Jeg har også den gamle venninnegjengen som har vært mine beste venner siden barneskolen. Men når vi ses så sjelden føles det ikke lengre så nært..

Når vi møtes er det som om vi aldri har vært fra hverandre, men det er så sjelden at det ikje føles som om vi er så nære som vi var :) Nå er også den geografiske avstanden mellom oss stor..

HI

Anonymous poster hash: 6f2be...414

Skrevet

Mannen er min beste venn <3

Har ikke behov for å "del" alt med en annen dame. Fordrar ikke jentefester, jentesamtaler and so on.. Har mange venninner, men flest guttevenner.

Anonymous poster hash: 39663...e78
Skrevet

Er så heldig å ha en tvillingsøster. Hun er helt klart min bestevennine og blir det til den dagen en av oss dør. Litt mindre tid nå at vi er gift og har små barn, men vi snakker jo sammen hver dag for det.

Anonymous poster hash: ba3d7...9a4
Skrevet

Har flere nære venninner, men det er ikke sånn at vi forteller hverandre alt lenger. Og det er ikke sånn at jeg treffer dem hele tiden. Det tenker jeg har mer ned at vi har blitt voksne å gjøre enn at jeg er gift.

Skrevet

Er guttenjente, så her er jeg som erteris med mannen. Har også en god kompis som jeg omtaler som "my best non-gay friend", ken han bor i utlandet og jeg ser han derfor altfor sjeldent. Men når vi treffes er det full fest! :)

Anonymous poster hash: a37e6...e5b

Skrevet

Jeg har tre venninner som er mine aller nærmeste! :-)

De er utrolig nok like nære alle tre, bare på forskjellig måte.

En barndomsvenninne som vet ALT om meg.

En vill og gal venninne, som jeg ler og snakker om ting ingen andre tåler å høre.

En intelligent og omsorgsfull venninne som jeg diskuterer alt mellom himmel og jord med.

Anonymous poster hash: e2cf9...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...