Gjest Trulte med to små Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Ser på Artistgallaen på Tv 2 og så et innslag fra et sykehus i utlandet ( husker ikke hvor ) hvor det var et rom hvor forlatte barn ble liggende. Det lå de på rekke og rad i de små sykehussengene sine. Jeg bryter alltid sammen når jeg ser sånt og har alltid lyst til å ta med mann og barn og reise ned og hjelpe de små... Føler meg så maktesløs og hjertet gråter sårt. Lurer så på hva som skjer med de små, om de kommer til et godt hjem eller om de blir værende på institusjon resten av livet sitt? Kunne jeg bare ha gjort noe mer en å være fadder....
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Her er det jeg snakker om. http://www.tv2.no/a/6710314
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Livet er utrolig urettferdig 😭 Anonymous poster hash: 03b43...421
Firekids Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Verden er urettferdig, men heldigvis kan vi bidra!
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Verden er urettferdig, men heldigvis kan vi bidra! Ja heldigvis for at det blir satt lys på slik nød, men skulle bare så gjerne kunne ha bidratt mer...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Så den jeg også. Begynte å gråte. Satt og ammet lille på fem måneder når den rullet over skjermen. Fy så følsom man blir når man får barn. Anonymous poster hash: 7ad9d...ca9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Du kan jo bidra mer om du vil. Du kan redusere din egen families forbruk og sende mer penger. Du kan ta deg jobb som hjelpearbeider. Du kan engasjere deg politisk osv. Hvis du faktisk bryr deg og ikke egentlig bare koser deg med vissheten om at du er et godt menneske som blir berørt av bildene, så bør du gjøre noe. Anonymous poster hash: c75bd...d87
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Du kan jo bidra mer om du vil. Du kan redusere din egen families forbruk og sende mer penger. Du kan ta deg jobb som hjelpearbeider. Du kan engasjere deg politisk osv. Hvis du faktisk bryr deg og ikke egentlig bare koser deg med vissheten om at du er et godt menneske som blir berørt av bildene, så bør du gjøre noe. Anonymous poster hash: c75bd...d87 Den kommentaren var unødig frekk syns jeg! Min familie har ikke mer penger en at vi klarer oss uten å klage for mye, men har ikke råd til særlig ekstra. Inntekten vår er muligens tilsammen bare en brøkdel av hva mange andre får ( kanskje også deg? ) Jeg er planfadder og skulle gjerne bidratt med flere penger om jeg kunne det. Akkurat nå kan jeg ikke det. Men vet du hva, jeg har hjertet på rett plass, masse omsorg og gi og skulle gjerne hatt hjelpearbeid som "jobb". Utrolig synd at slike stygge kommentarer MÅ komme fra slike som deg, når du ikke vet mer om meg en at jeg kom med et hjertesukk i går. Jeg tar meg faktisk nær av det!!
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Så den jeg også. Begynte å gråte. Satt og ammet lille på fem måneder når den rullet over skjermen. Fy så følsom man blir når man får barn. Anonymous poster hash: 7ad9d...ca9 Ja det blir ekstra ille når man har barn selv. Jeg er selv gravid med termin i mai så jeg satt og kjente den lille i magen sparket og da blir man ekstra følsom og ydmyk for at man har det så bra, og kan ta vare på våre barn og gi de masse omsorg og kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Du kan jo bidra. Det er rikelig med forlatte barn i Norge også, og stor mangel på fosterhjem. Ellers så er det nå en gang penger vi som ikke har spesialkompetanse kan bidra best med i forhold til humanitære kriser i andre land. Anonymous poster hash: ec36c...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå