Gå til innhold

utredning, blodprøver. bli gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått time med gynekolog i forbindelse med det å bli gravid. Timen er ikke før tidlig høst.

Er det etter timen man begynner å ta blodprøver? Eller får man rekvisisjon til å gjøre dette før timen ved sykehuset?

Anonymous poster hash: 99782...332
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du vente så lenge?

Anonymous poster hash: caedc...ee5

Skrevet

Ja, det er visst lang ventetid ved sykehuset her (litt over 6 mnd) :/

Skrevet

Bytte sykehus..?

Masse lykke til

Anonymous poster hash: caedc...ee5

Skrevet

Da hadde jeg heller bestilt time hos en privat gynekolog. Jeg gikk privat og fikk utmerket hjelp og oppfølging.

Anonymous poster hash: 7cad6...d80
Skrevet

Tusen takk :)

Det er under sterk vurdering. Har vært gravid to ganger før, så legen mente på at jeg ikke kom til å få time til utredning. Men hun sendte, og jeg fikk time. Har nå vært prøver i et år, og begynner å bli rimelig lei.

Skrevet

Gå til privat gyn! Det er lang ventetid etter gyn-time også. Men du får ikke ivf-hjelp med 3. barnet med samme mann. Så her spiller det en rolle med situasjonen rundt graviditetene dine.

Skrevet

Har vært i kontakt med privat gyn, og fått sjekk og tre kurer med pergotime. Har tatt to av de, uten graviditet som resultat. Så det er sannsynlig at jeg kommer til å dra tilbake dit etter den endt tredje.

Evt. kunne jeg ha byttet sykehus (noen timer herfra, men ventetiden er over halvparten så kort), men følte meg temmelig dum der jeg satt med legen og hun så liksom ikke problemet, så jeg vil helst ikke ringe dit igjen.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...