Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Datteren min har fått en skikkelig uvane med å lukte på hendene sine. Merkelige greier.. Anonymous poster hash: 46135...394
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Jeg lukter på mine. 😕 Anonymous poster hash: c2ba1...78a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Nei, men har en som biter negler. Anonymous poster hash: 7e4d6...1ec
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har en sønn som lukter på alt mulig. Hender, bøker, viskelær, alt. Han har asperger syndrom da. Jeg selv er en skikkelig lukter uten å ha diagnose. Jeg må mentalt stoppe meg selv fra å lukte alt for mye på hendene mine. Anonymous poster hash: 565ac...06d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Jobbet mye med bla autisme og da var det noe "alle" gjorde for å stimulere seg. Men det er ganske mange som gjør det, sånn ellers og... Anonymous poster hash: e14de...8da
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Min mann gjør dette. Han er noenlunde diskrè, men tenker ikke over det og var heller ikke klar over det før jeg nevnte at det var en rar ting å gjøre etter å f.eks ha pillet seg på tærne eller klødd i hodebunnen. Han er helt normal ellers, så jeg tenker han bare er sånn, at det er en vane (uvane) han har lagt seg til som liten. Han ønsker å slutte med det, men han er rett og slett ikke klar over at han gjør det. Påpeker jeg det når det skjer, blir han litt forfjamset. Anonymous poster hash: 214a7...752
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Dette er en av de vanligste "uvanene" blandt både barn og voksne. Det må rett og slett bare få gå over av seg selv. Ingenting å gjøre med. Hadde selv dette problemet i mange år som barn. Det var fryktelig vondt at alle påpekte det heletiden. Spesielt mine foreldre som prøvde å påpeke dette høyt i andres nærvær i håp om at det skulle bli så flaut for meg at jeg sluttet. Anonymous poster hash: e1535...4e6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Både jeg og ene barnet gjør det. Må ta meg sammen for å ikke gjøre det ute blant folk. Synes det lukter godt, jeg vet det er ekkelt Anonymous poster hash: 1210f...eeb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Både jeg og ene barnet gjør det. Må ta meg sammen for å ikke gjøre det ute blant folk. Synes det lukter godt, jeg vet det er ekkelt Anonymous poster hash: 1210f...eeb Er det fordi du har rumpelukt på hendene? Anonymous poster hash: 7e4d6...1ec
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Datteren min gjør det. Holder hånda over nesa og tar et drag. Hehe. Det må bare gå over tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 En av de vanligste uvanene? Har liksom aldri hørt om det før. Men veldig trøstende at andre gjør det også Datteren min sier at hun syns hendene lukter så godt. Hun lukter ikke på andre ting.. Får vel bare la være å påpeke det HI Anonymous poster hash: 46135...394
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har en sønn som lukter på alt mulig. Hender, bøker, viskelær, alt. Han har asperger syndrom da. Jeg selv er en skikkelig lukter uten å ha diagnose. Jeg må mentalt stoppe meg selv fra å lukte alt for mye på hendene mine. Anonymous poster hash: 565ac...06d kan jeg bare spørre deg, sønnen din, kommenterer han også lukten på de merkeligste ting? alt fra andre sitt hår til en plankebit fra hagen? Og spør han om å få lukte på ting som du holder på med? Anonymous poster hash: d1fa0...d33
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #13 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har en sønn som lukter på alt mulig. Hender, bøker, viskelær, alt. Han har asperger syndrom da. Jeg selv er en skikkelig lukter uten å ha diagnose. Jeg må mentalt stoppe meg selv fra å lukte alt for mye på hendene mine. Anonymous poster hash: 565ac...06d kan jeg bare spørre deg, sønnen din, kommenterer han også lukten på de merkeligste ting? alt fra andre sitt hår til en plankebit fra hagen? Og spør han om å få lukte på ting som du holder på med? Anonymous poster hash: d1fa0...d33 Han kommenterer ikke lukter noe særlig. Men han kan fint spørre om å få lukte ja. På samtaletimen på skolen sa læreren at flere av de andre foreldrene hadde fått spm fra barna sine om hvorfor mitt barn lukter på alt. Anonymous poster hash: 565ac...06d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #14 Skrevet 22. mars 2015 Tror ikke dette er så uvanlig. Min gutt hadde en periode hvor han luktet på hendene hele tiden. Det gikk over etter en måneds tid eller noe sånt. Anonymous poster hash: ee86a...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå