Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg gikk nok litt for fort ut av forholdet med eksen som jeg har barn med, før jeg innledet nytt forhold. Eksen min kjenner alle våre nære og kjære og de er svært glade i han etter å ha vært sammen i 8 år. Med han savner jeg huset, stedet huset står og det vi hadde sammen der. Det at vi kan være familie og at barnet skal slippe å ha foreldre som ikke er sammen. Vi har det greit sammen, selv om jeg ikke føler meg 100% lykkelig og ikke er jeg 100 % stolt av han som kjæresteemne heller. Men han prioriterer meg først av alt og ønsker å gjøre alt godt for oss som familie. Han har ikke barn med andre enn meg. Jeg finner han attraktiv, elsker egenskapene hans som at han er verdens snilleste, hjelpsom, tar vare på seg selv, trener, økonomisk, behandler meg og barnet fint, tar tak i alt i hjemmet +++ Med kjæresten min elsker jeg måten han får meg til å føle meg, jeg er lykkelig, glad og vi deler så utrolig mye fint. Det materialistiske tenker jeg ikke på i det hele tatt og har det rett og slett godt med han. Han har barn med to damer fra før og dette kjenner jeg at jeg sliter med. Ekskonene tar mye tid i form av telefoner, planlegging, tid sammen ved henting og levering. Og oppdragelsen av de to minste (hvor vi har store ulikheter) gjør meg i tvil om jeg kan dele et liv med han hvor vi skal samarbeide om ulik oppdragelse og syn på prioriteringer. I tillegg så er de mest negative sidene ved han at han er lat, treg (svært lite effektiv med å få noe gjort) og at han røyker. Ellers har vi i snart ett år hatt ett fantastisk sex-liv, han gir meg den omsorgen, nærheten og intimiteten jeg har lengtet etter i alle år. Jeg vet at jeg for alltid kan være lykkelig (om vi ser bort i fra oppdragelsen). Vi har aldri hatt krangler som ødelegger oss og vi kommuniserer på en veldig bra måte. Tror jeg ble veldig i tvil om kjæresten min sitt forhold er noe som er verdt mer enn og evnt gå tilbake til eksen da han fortalte meg at han fremdeles har følelser for meg og ønsker å jobbe for oss om jeg gir oss en sjanse til. Hva bør jeg prioritere å tenke over? Hvordan skal jeg finne ut av hva som er rett for meg? Anonymous poster hash: 7a1e9...8ce
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Hvis du er i tvil om du skal velge eksen eller kjæresten, så vil jeg si at ting har gått for raskt for deg og at du burde velge ingen menn en periode, så blir det kanskje lettere å ta en avgjørelse. Anonymous poster hash: c35e7...d13
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Synes din ex, skal få slippe å være sammen med ei dame, som er flau over han. Selv om han høres bare helt fantastisk ut. Anonymous poster hash: d8f2f...b2e Anonymous poster hash: d8f2f...b2e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Hvis du tror at du får det til å funke med barnets far, så tar du selvsagt ham. Anonymous poster hash: 6e8ee...20f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 ingen av de. Anonymous poster hash: 946bd...0b1
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Min mening er at hvis du var ment til å være med noen av dem så hadde du ikke tvilt på hvem
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Svaret blir vel det samme til deg som hun med den andre tråden om å velge mellom to menn. Når du må sette to menn opp mot hverandre på den måten, da tenker jeg at ingen av dem er den rette. Da ønsker du deg et forhold, men ikke nødvendigvis med noen av dem. Din eks høres ut som en kjempeflott fyr, som du dessverre ikke har noen tiltrekning til, virker det som. Det høres ut som om du ser på kjæresten med rosa briller - han er treg, lat, dere har ulike verdier når det kommer til barneoppdragelse og du føler han bruker for mye tid på alt som har med planlegging og samvær med barna han har med to forskjellige damer fra før. I tillegg røyker han. Og likevel "vet" du at du alltid kan være lykkelig med ham.... Hadde du virkelig visst at du "alltid kunne være lykkelig" med kjæresten din - da hadde du aldri trengt å lage denne tråden for å spørre andre hvem du bør velge. Anonymous poster hash: 96117...2dc
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Jeg liker ikke den nye kjæresten din. Jeg ville gått for exen! Anonymous poster hash: 5ce72...bac
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Tenker at dersom valget er vanskelig, så er begge feil! Anonymous poster hash: 0fe2c...995
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Du vet svaret innerst inne.. Anonymous poster hash: ce4b2...bde
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 Eller ta han med størst tiss. Anonymous poster hash: 6e8ee...20f
Jezebel Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 Hvis du oppriktig mener at eksen din er en bra mann, og at det ble slutt fordi det ikke var 100% så synes jeg du skylder eksen din, barnet ditt og deg selv å gi forholdet en ny sjanse. INGEN forhold er 100%, spesielt over tid. Men det høres ut som om eksen din er en man kan komme ganske tett på 100 % med.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #13 Skrevet 21. mars 2015 Kjæresten din høres ikke ut som noe annet enn en man har et kort og useriøst forhold til - i virkeligheten trenger man en partner som faktisk gjør sitt i hverdagen og man har også enklere for å komme overens (bli lykkelige sammen) om man har noenlunde likt syn på barneoppdragelse. Digg sex og disse andre klissete greiene funker ikke for et velfungerende hverdagsliv i lengden.Eksen din høres veldig flott ut, men har du ingen tiltrekning til ham, er ikke han din mann. Så, jeg ville helt klart gitt eksen en ny sjanse, og virkelig prøvd. Men det er utifra hva du skriver her. Jeg ville jobbet med meg selv for å få frem de følelsene jeg ønsket sammen med ham. Men det er ikke sikkert det er riktig valg for deg. Anonymous poster hash: 3c8a5...c38
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 Ingen av de. Når du treffer den rette, lurer du ikke på det.... Anonymous poster hash: 97863...07e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #15 Skrevet 22. mars 2015 Jeg skjønner ikke at du kan være i tvil. Exen selvsagt. Gi han en sjanse. Gå på samlivskurs. Lær han det du savner. Enklere luv m barnas far, og dere får sett barna hver dag. Du får bedre forhold til barna og senere barnebarn (de blir aldri i veien for ekte foreldre/besteforeldre). Han er snill, du liker huset, venner liker han osv. Han har mistet deg, og har nå lært. Han kommer til å anstrenge seg for å bli slik du vil. Husk at du også må behandle han bra. Anonymous poster hash: 359bb...9ed
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #16 Skrevet 22. mars 2015 Ex'en! Anonymous poster hash: 4383d...f90
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #17 Skrevet 22. mars 2015 Her lever vi IKKE i en film-verdenen. Jeg vet at vårt forhold er langt fra 100%, og mange ganger tviler jeg litt. Det er ikke noe "Åååh dette vet jeg innerst inne, jeg føler hva som er rett i hjertet mitt osv" Men jeg vet at det er slik det er i et forhold. Mennesker er ikke skapt for å skli inn i hverandre som én perfekt person, man er forskjellige. Man har forskjellige behov, til ulike tider. Jeg tror ikke det finnes en eneste person jeg kunne følt alt var 100% med. Anonymous poster hash: 40ddc...c37
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #18 Skrevet 22. mars 2015 Vil eksen ha deg tilbake da? Anonymous poster hash: 16aee...614
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #19 Skrevet 22. mars 2015 Eksen vil ha meg tilbake ja. Men vi har mye å jobbe med om det skal bli oss to. Vi er på veldig forskjellig nivå når det gjelder kommunikasjon og tankesett. Jeg elsker hvor flink han er med det meste og stiller opp for alt og alle. At han gjør alt som trengs hjemme uten å måtte snakke om det. Og det er deilig å bare være nærmeste familien uten andre som trenger tid fra oss. Kjæresten kjenner jeg meg på helt samme nivå med, vi kommuniserer fantastisk og kan snakke sammen om alt. Og alt av det fysiske fungerer 100%, vi trenger aldri snakke om hva vi liker, vi er bare veldig tiltrukket av hverandre og det kjennes magisk ut. Jeg ønsker å kysse han og være nær han hele tiden. Han tar i et tak hjemme når han kan, men er ikke den som gjør det uten at det er avtalt. HI Anonymous poster hash: 7a1e9...8ce
Mrs Smith Skrevet 22. mars 2015 #20 Skrevet 22. mars 2015 Uansett om du prøver igjen så vil eksen din merke følelsene du har får nr 2. Det å prøve igjen, etter at man har vært i forhold med andre, går sjelden bra. + at du i det hele tatt er usikker og må spørre om hvem den rette er også et dårlig tegn. Tror ingen av disse mennene erden rette for deg. Beklager negativiteten.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #21 Skrevet 22. mars 2015 Tenk da om 8 nye år, når du har vært sammen med nåværende kjæreste like lenge, hvor står du da? Ved samme veiskille? Du hadde vel samme tiltrekning og forelskelse og alt var bra første året med eksen også? Eksen din høres definitivt ut som den beste mannen her. Ikke minst for barnet sin skyld. Anonymous poster hash: b399b...476
pifi med tre nurk Skrevet 22. mars 2015 #22 Skrevet 22. mars 2015 Ingen. Den rette for deg er den du ikke kan klare deg uten! Ikke en du må sette for og mot liste om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå