Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har en bror som alltid skal kverrulere og krangle på absolutt alt jeg sier. stiller jeg han et spørsmål får jeg bare et arrogant og useriøst svar tilbake. Vi bor i ulike byer et stykke fra hverandre, men denne helga er vi hos mamma som bor i samme by som han. Jeg prøvde å kontakte han for å høre om vi skulle møtes, men det han hengte seg opp i var ord jeg brukte i meldinga som ikke er i norsk språkråd!!!! Og dermed skjønte han ikke hva jeg mente! Fyren er godt oppi 20-årene og har vel vettet i passe behold, men jeg skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt. Prøver jeg å ta det opp får jeg bare tilbake om hvor dum, teit og uvintende jeg er. Han sier alt mulig rart for å såre meg, også ler han så hjertelig etterpå Jeg prøver så godt jeg kan å være snill, og legger fra meg frustrasjonen hver gang vi har kontakt. Jeg har jo et lite håp om at han har skjerpet seg, men det har han ikke. Han klarer alltid å få meg taus i diskusjoner, så jeg får ikke forsvart meg eller sagt ting slik jeg følet det. Jeg blir så lei meg, for jeg ønsker jo at vi skal ha et godt forhold. Jeg var innom med noe mat og alkohol som jeg tok med, fikk såvidt ett lite takk og klaging på at ditt og datt var feil og at han kunne klart det så mye bedre selv Anonymous poster hash: ee1b1...9f2
Gjest Minnieropptatt Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Like greit å la være å ha kontakt kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Like greit å la være å ha kontakt kanskje?Har ikke mer kontakt enn vi må, og likevel er han oppriktig stygg mot meg. Han er helt fantastisk god og snill mot barna, og de forguder han. Er kun mot meg, så blir trist om jeg skal straffe dem for at han er mindre hyggelig mot meg. Hi Anonymous poster hash: ee1b1...9f2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Du skriver da veldig bra her så kan ikke forstå at en sms fra deg kan være så feil. Jeg hadde ikke dratt innom med noe til han om han ikke klarer å oppføre seg som folk. Kos deg med moren din og la være å ta kontakt med broren din. La han ta kontakt med deg. Anonymous poster hash: fc5f4...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå