Gå til innhold

Datteren min vil gi et kjærlighetskort til en i klassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det faller henne ikke inn at noen kan erte henne pga det, eller at det kan bli dumt for henne på noen måte. Hun går i tredje klasse. Skal jeg la henne få gjøre det, eller hindre henne? Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg er egentlig mest for at man alltid skal gjøre som man selv ønsker og ikke bry seg med om andre syns det er teit (så lenge man er grei mot andre altså), men jeg har nok glemt hvor tøft skolelivet kan være for en liten tass. 

Anonymous poster hash: 97b4f...053
Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hvorfor skal noen erte henne for det?  Hvorfor er det dumt?  Selvfølgelig skal du la henne få gjøre det, og skulle de likevel mot formodning vise seg å være dumt, så skal faktisk ungene gjøre dumme ting av og til også.  Det er en del av det å vokse opp.

Skrevet

det er helt vanlig praksis her, allerede fra 1. klasse. De spør hverandre om de skal være kjærester, og setter opp tre svaralternativer. Ja, nei og vet ikke ;)

Skrevet

"vet ikke",faktisk hehe!

Den var ny siden jeg gikk på barneskolen,her var det bare to valgmuligheter ja eller nei :P

Anonymous poster hash: aac9f...4c8
Skrevet

Synes du skal la henne gjøre d!!

Sier noen i etterkant noe hun blir lei seg for, så tar du d derfra :)

"de er bare misunnelige, fordi hun har gjort noe de ikke tør!" ;)

Datteren min hadde fast kjæreste (naboen) fra de var 2,5 år og helt til de var 11 år :D

D var opplest & vedtatt både i bhg og på skolen... "Tanter", familie og lærere var fullt informert.

Noen prøvde å erte, men de bet aldri på! De var kjærester PUNKTUM ;)

Anonymous poster hash: 858e0...2b9

Skrevet

Jeg fikk kjærlighetsbrev som liten i hylla mi på skolen "Morten elsker deg " jeg svarte tilbake "jeg elsker Morten". Men, og så viste det seg at det var enn annen Morten enn jeg trodde... 😊

Anonymous poster hash: edf96...f5a

Skrevet

Takk for svar 😄 da skal hun få gjøre det uten at jeg blander meg inn :-)

Husker bare jeg spurte om noe annet her inne ang julegaver til jentene i klassen, som jo også er en hyggelig gest, og fikk mange svar om at det måtte jeg ikke finne på. Datteren kunne bli ledd av, gjort narr av etc. Så tenkte at det her må jo være like ille.

Skrevet

Kjærlighetsbrev hører barndommen til.. Er jo dette du skal fortelle i bryllupet hennes om noen år og kjærester.. :)

Jeg skjønner at du vil skjerme henne for å bli lei seg, men det er faktisk sånn man må gå igjennom for å vokse, og klare seg..

Det vil komme mange hjertesorger, så du kan ikke skjerme henne for alt, men du

Anonymous poster hash: be5d8...874
Skrevet

Eldste sønnen har snart fått kjærlighetserklæringer fra alle jentene i klassen! Han synes det er litt flaut, men erter ikke pga det, det er jo hyggelig at noen liker han. Vi synes det er supersøt å tar vare på dem for han😊

Anonymous poster hash: dd160...50d

Skrevet

Sønnen min i 1. Klasse laget et pent kort til en søt jente (kjæresten) i klassen på valentinsdagen. Han gledet seg masse til å gi henne kortet, og jeg synes det var kjempefint:) vi tipset han om at han burde ta jenta litt til side og ikke gi henne kortet foran hele klassen, og det gikk greit. Men da han kom hjem fortalte han at hun hadde stilt seg opp sammen med venninnene og revet kortet i to!

Stakkars gutten min...:( veldig koselig at datteren din vil lage kort, men vær obs på at hun kan risikere å bli skuffet over hans reaksjon (i verste fall).

Skrevet

Å, det var kjedelig da, BellaSuz. Jeg er egentlig ikke redd for reaksjonen til gutten, men de andre jentene i klassen. Klassen er klart preget av ledere og det er ikke noe hyggelig miljø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...