Gå til innhold

Alene med barn i trassalder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 4 år som jeg er alene med. Hun går i barnehage og jeg er i full jobb. Etter barnehagen og i helgene har det begynt å bli utrolig slitsomt. Jeg er utslitt etter jobb, og jenta mi maser, synger høyt, skravler, klenger, osv... jeg prøver flere ganger å be henne om å dempe seg litt, men hun hører ikke på meg, og synger /bråker enda høyere bare for å irritere meg. Jeg kjenner det tar forferdelig på tålmodigheten min....:( Hun er ei fantastisk god jente som ikke nøler med å rydde opp etter seg, eier generelt meget gode manerer og er alltid kosete, og god mot både meg og andre.

Er bare akkurat den delen med at hun maser/ bråker så høyt, og ikke vil dempe seg som gjør meg helt utslitt. Har dere noen gode tips ?? 

Anonymous poster hash: 14134...939
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen tvil om at det er oppmerksomhet hun er ute etter. Kanskje dere kan legge opp dagen annerledes? Et alenemor selv og vært på det fulltid i alle år, og husker at den alderen var litt krevende. Med full dag i bhg var det veldig behov for kontakt når en kom hjem og siden en er alene merkes det nok bedre.

Husket jeg en periode laget middag til kvelds og heller spiste brød når vi kom hjem. Ble mer tid til å slappe litt av, gå ut en tur, tegne, ha besøk osv.

Anonymous poster hash: 1b193...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...