Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Hva bør vi se? Anonymous poster hash: e2284...3ed
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Vi var der bare en dag og ble anbefalt det flytende markedet. Er ikke så sikker på om jeg ble overimponert over varene, men litt artig var det å bli kjørt rundt i båt for å handle i et enormt kanalsystem. Er et stykke utenfor byen og du trenger "privat car". Der er ser man også på en løvefarm. Utrolig nærhet til dyrene og rir på elefant. Anonymous poster hash: 0fb6b...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Vi var der bare en dag og ble anbefalt det flytende markedet. Er ikke så sikker på om jeg ble overimponert over varene, men litt artig var det å bli kjørt rundt i båt for å handle i et enormt kanalsystem. Er et stykke utenfor byen og du trenger "privat car". Der er ser man også på en løvefarm. Utrolig nærhet til dyrene og rir på elefant. Anonymous poster hash: 0fb6b...ff0 Jeg fatter ikke at man fortsatt i 2015 betaler for å ri på elefanter, se på neddopa løver/tigre og apekatter når man faktisk finner MYE dokumentasjon på hvordan dyrene blir behandlet. Anonymous poster hash: 20de5...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå