Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 I uke 33... og det rare er at jeg ikke har noen plager. Jeg som har hatt nesten invalidiserende bekkenløsning med de tre andre. Lurt ekstra sliten etter jobb og litt blodtrykksfall innimellom. Men jeg kan ikke klage på det. Er så utrolig takknemlig for å kunne ha det slik i det siste svangerskapet. Så med gru på en ny runde bekkenløsning og smerter i kroppen. Anonymous poster hash: 5977b...2fd
klishe89 Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Så deilig! Nyt det og lykke til med de siste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå