Gå til innhold

Jeg har en pose men bollemix


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke er i form så føler jeg ikke for å rulle boller men kunne jeg f.eks tatt deigen i en langpanne? Flette den med sukker og kanel f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint :)

Jeg lager mange ganger sånn med vaniljekrem i midten.

Skrevet

Lag en god gammeldags kringle, veldig enkelt og veldig godt

 

Bare trykk deigen ut i en stor firkant på bakebordet, du trenger ikke bruke kjevle. Ha på smør, kanel og sukker og rull sammen til en pølse. Dander pølsen på langpannen og stek til den er gjennomstekt.

 

Ha på melis og del i skiver :)

 

Du kan fylle den med allverdens godsaker da, jeg er svak for makronfyll, men ellers er syltetøy, vaniljekrem eller bare rosiner gode alternativer.

 

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/skutekringle



Anonymous poster hash: be2d1...65e
Skrevet

Mmm, takk for gode tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...