Mamma`n til turbo Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Siden jeg ikke er i form så føler jeg ikke for å rulle boller men kunne jeg f.eks tatt deigen i en langpanne? Flette den med sukker og kanel f.eks?
skinnfilla Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Det går helt fint Jeg lager mange ganger sånn med vaniljekrem i midten.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Lag en god gammeldags kringle, veldig enkelt og veldig godt Bare trykk deigen ut i en stor firkant på bakebordet, du trenger ikke bruke kjevle. Ha på smør, kanel og sukker og rull sammen til en pølse. Dander pølsen på langpannen og stek til den er gjennomstekt. Ha på melis og del i skiver Du kan fylle den med allverdens godsaker da, jeg er svak for makronfyll, men ellers er syltetøy, vaniljekrem eller bare rosiner gode alternativer. http://www.detsoteliv.no/oppskrift/skutekringle Anonymous poster hash: be2d1...65e
Mamma`n til turbo Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2015 Mmm, takk for gode tips :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå