Gå til innhold

Har dere begynt å kjøpe inn klær og utstyr?


Leirha

Anbefalte innlegg

Jeg har vært å kikket i butikker, men kjenner jeg ikke er klar til å kjøpe inn noe enda.

Siden dette er fjerde gutten så har vi jo absolutt alt fra Før, OG fjerne dobbelt opp også, så lutt avgleden ved å kikke er jo fraværende, fordi vi strengt tatt ikke trenger noe.

 

Komme nok til å kjøpe ny vogn.

det jeg har mest lyst å kjøpe er klær, men vi har altfor mye klær som det er, så det føles ikke helt riktig det heller.

 

Noe kjøper jeg nok etterhvert, men der må nok nærme seg fødsel først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt to bodyer og to bukser, ellers ingenting. Mangler kun bilstol og vippestol, men det tar vi i sommer :) Muligens pumpe, flasker og smokker, men det tar vi om det blir nødvendig. Har masse gutteklær etter nummer tre, men hvis det viser seg å være jente kommer jeg nok til å handle litt før fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt litt ja, siden det er ei lita frøken vi har fra før, og ikke alt som kan brukes til gutt.. Men ser jo at en del nye klær til frøkna nå blir nøytralt😄 hun er 9 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har begynt å kjøpa inn ein heil del. Har termin 25. August. Det er første ungen vår så me har ingenting fra før, og eg gjer litt sport ut av å få tak i mest mulig brukt. Da er jo så ufattelig dyrt å kjøpa alt nytt.

Eg har fått nokon kommentara i frå folk at " er da ikkje litt tidlig" og "kva viss noko går gale" osv.. Men er da lurt å venta med alt til siste månaden? Er da så vanlig at "da går gale" egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt inn en god del allerede. Er første barnet vårt også, så trenger alt vi og. Jeg har tenkt at det er lurt å fordele utgiftene litt utover og ikke vente med alt til siste månedene. Sannsyneligheten for at det går bra er tross alt veldig mye større enn at det går galt. Og skulle det verste skje kommer iallfall vi til å prøve på nytt og forhåpentligvis få bruk for alt senere uansett. Vi har skrudd sammen sprinkelseng i påska og jeg er iallfall glad for at vi ikke venta med det til siste liten. Det var tungt nok med den lille magen jeg har fått til nå, tror ikke det hadde vært mye hjelp i meg om vi hadde venta til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fordeler utgiftene ved å spare litt hver måned, så slipper det å bli s mye rett før.
Selvom det tross alt ikke er så mye vi trenger.
Kom over et supe bra tilbud på den vogna jeg hadde lyst på, men klarte ikke kjøpe den, det ble for tidlig, det ble for fjernt.
Så jeg venter.
Mange tenker nok det var helt tullete, men når jeg har 3 vogner stpende så vet jeg ærlig talt ikke hvor jeg skulle satt den nye vogna.
Vi kaster flesteparten av de vognene v har, men slik det er nå så er det lillebror som okkuperer dem, derfor venter vi, han er ikke klar til å slutte med vogn enda.

Jeg har kjøpt 2 fine smekker da :D
Men s¨er også det noe vi nesten aldri har hatt i hus, selv etter 3 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare kjøpt litt klær. Siden vi får jente denne gangen trengs det en del nytt! Så de 12 eskene på loftet med gutteklær skal gåes igjennom og sorteres. Husker jeg hadde en del hvitt, så det kan absolutt brukes igjen :) mørkeblått kombinert med hvitt og litt rosa er jo knall fint!! Så satser på at jeg slipper å kjøpe alt nytt :)

Men skal kjøpe ny seng, vogn og masse småting. Tok ikke vare på det fra sist gang nemlig!!.. Lurer på om vi skal starte med en moseskurv i stedet for seng helt i starten.. Dere som har to eller fler, hva er lurt? Regner med at dennlille blir flyttet en del fra rom til rom etter som hvor vi er i huset, og da kan jo en kurv være kjekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...