Gå til innhold

15 års forskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

jar blitt kjent med en mann på møteplassen, liker han kjempe godt, han virker godt voksen og veldig moden, utrolig hyggelig og ser faktisk veldig bra ut til og være 44 år,men spørsmålet er alderen.

Jeg blir 30 i år og han 45 år, er dette for mye? eller hva tenker dere? jeg er alene med et barn,han har ingen, og ønsker seg heller ikke egene barn,noe som passer meg fint,siden jeg ikke kan få flere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ser ikke at det er et problem så lenge dere er på samme bølgelengde

Skrevet

Takk for det :)

Skrevet

12 år mellom meg og samboer. Jeg blir 32 og han 44 i år. Møttes da jeg var 23. Har to barn sammen. Funker bra for oss. Har nå felles venner som både er på min og nærmere hans alder.

Anonymous poster hash: 982c2...3ba

Skrevet

Vi har flere i omgangskretsen som har både 15 og 20 års aldersforskjell og de lever veldig bra sammen. Så lenge man er obs på utfordringene man nok møter på, tror jeg ikke det trenger å bli noe problem.

Lykke til, så spennende :)

Skrevet

45 år er ingen alder. Og bor han i nærheten av deg? Kan bli litt kinkig om han for milevis fra deg, så lenge du har hovedomsorgen for ungen :) Er ikke alltid så lett å komme på besøk for å event holde et kjærlighetsforhold ved like :)

Skrevet

Unge m en 16 år eldre ... Ikke alderen som var problemet der! Han er UMODEN

Anonymous poster hash: 15481...757

Skrevet

bra dere er postive ,hjelper mye det :). nei 45 er ikke så mye :). han bor i oslo,men er flyttbar hvis han treffer den rette jenta, han vet at jeg ikke vil flytte fra min hjemby,siden jeg har alle venner og familie og slik her + gutten går i bhg her og vil ikke ta han lengre unna besteforeldrene eller faren heller, de er like viktige som meg i livet hans :)

Skrevet

Kjør på:-) 15 år er da ingenting<3

Anonymous poster hash: ff42e...1f3

Skrevet

The heart wants what it wants :)

Kjør på, føles det rett så er det bare å gi det ett forsøk. Men tenk også over fremtiden, han er 15 år foran deg i livet, selv om det ikke virker så mye nå så kan mye endre seg når dere er eldre. Noen tenker at det positive veier opp for det negative, andre ikke. Det er en ærlig sak.

Anonymous poster hash: 12960...4b0
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Nei, jeg kjenner to damer som er med eldre menn. Hun ene er 26 og han er 41. Hun andre er 30 og han er 44 :) Virker som begge parene har det knallfint :)

Skrevet

ja er selvsagt forskjellige ting som spiller inn,vi får bli kjent og se hva som skjer :)

Skrevet

15 år nå er ikke noe problem, likevel det kan jo bli litt kjedeligere senere i livet. Han vil jo være 80 når du endelig blir pensjonist. Aldersforskjellen hadde imidlertid ikke stoppet meg. 

Anonymous poster hash: 06de1...bfb
Skrevet

det er sant,men det er så langt frem i tid, at den er ikke nødvendig og tenke på enda

Skrevet

Den forskjellen hadde ikke stoppet meg! Følg hjertet og lykke til :)

Skrevet

Har for andre gang blitt sammen med en med slik aldersforskjell. Har vært sammen med en med 15års aldersforskjell i 12 år fra før. Alderen er ikke det som gjorde det slutt mellom oss for å si det slikt. Jeg føler vi er på samme nivå, det er det som teller + alt annet i forholdet. Alderen eller aldersforskjellen er det siste jeg tenker på.

Se gjerne på denne: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144203378-kan-du-rangere-hva-som-er-viktigst-i-forholdet-hva-må-du-ha-med-livspartneren-din/

Anonymous poster hash: 1bcbd...61c
Skrevet

Takk for svar og takk for linken,der var det mye bra tips :)

Skrevet

Kanskje ikke nå men tenk når han blir 65 og du 50. Jeg har venninne som hadde man og det var 20 år forskjell. Han er i pensjonsalder og hun ønsker både å jobbe og reise. De gikk fra hverandre. De ønsket vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: e833c...afc

Skrevet

Kanskje ikke nå men tenk når han blir 65 og du 50. Jeg har venninne som hadde man og det var 20 år forskjell. Han er i pensjonsalder og hun ønsker både å jobbe og reise. De gikk fra hverandre. De ønsket vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: e833c...afc

Hvis man overfører det til Hi, så vil det bety at hun kanskje har 20 år fremfor seg med en god mann og et godt forhold før forskjellene ev. blir for tydelig.

Jeg hadde gladelig tatt 20 år med en slik mann.

Hi, årene betyr ikke så mye om dere trives sammen. Da jeg var få år yngre enn deg var jeg sammen med en med samme aldersforskjell. Alderen var aldri noe problem for oss, var andre ting som gjorde at det ble slutt. Hadde vi hatt alle årene fra da og frem til nå samme så ville jeg ha fortsatt forholdet og trolig ikke hatt problem med det. Da hadde vi hatt 20 år sammen, masse felles historie og opplevelser og kjærlighet.

I dag, når jeg selv er over 40 så ville jeg ikke innledet et forhold til en 15 år eldre mann. I dag synes jeg forskjellen blir for stor - men da med tanke på at vi møtes nå, har ingen felles historie, opplevelser, og jeg føler at nå blir det for få år sammen med "unge" år før mannen blir gammel. Det blir en ganske stor forskjell.

Ta det i ditt eget tempo, Hi, og se hvordan det utvikler seg. Du har barn, så bør jo bruke tid på det uansett. Blir ordentlig kjent, se hvordan det fungerer med venner og familie, men stol først og fremst på dine egne følelser.

Anonymous poster hash: c3ccc...714

Skrevet

Kjærlighet har ingen aldersgrense :) alderen er det siste jeg hadde tenkt på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...