Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Noen har slitt mye med maserier her? Orker snart ikke mer... For 5. kveld på rad har jeg REGELMESSIGE vonde sammentrekninger med 3-5 minutter mellomrom i flere timer, om jeg faktisk må puste meg gjennom. På dagen kommer disse maserienne i hytt og vær, men ikke regelmessig. Resultatet er at jeg har mye vondt, kroppen er sliten og jeg sover ikke. Har 3 uker til termin akkurat i dag, og orker ikke å gå slik i opptil 5 uker til. I går kveld hovnet jeg også plutselig utrolig mye opp i leggene og føttene samtidig som disse maseriene holdt på. Var på kontroll på onsdagen og fikk da beskjed om at livmorhalsen var lang og lukket, det vil si at disse riene gjør ingen nytte for seg bortsett fra å slite meg ut. Noen flere med samme opplevelse her, og hva gjør man? Anonymous poster hash: dba87...838
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Å herregud...jeg leste hjemmelaget maserier...😦 Anonymous poster hash: 97bc2...b80
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Noen har slitt mye med maserier her? Orker snart ikke mer... For 5. kveld på rad har jeg REGELMESSIGE vonde sammentrekninger med 3-5 minutter mellomrom i flere timer, om jeg faktisk må puste meg gjennom. På dagen kommer disse maserienne i hytt og vær, men ikke regelmessig. Resultatet er at jeg har mye vondt, kroppen er sliten og jeg sover ikke. Har 3 uker til termin akkurat i dag, og orker ikke å gå slik i opptil 5 uker til. I går kveld hovnet jeg også plutselig utrolig mye opp i leggene og føttene samtidig som disse maseriene holdt på. Var på kontroll på onsdagen og fikk da beskjed om at livmorhalsen var lang og lukket, det vil si at disse riene gjør ingen nytte for seg bortsett fra å slite meg ut. Noen flere med samme opplevelse her, og hva gjør man? Anonymous poster hash: dba87...838 Etter fem dager med minimalt med søvn fikk jeg en liten lekkasje med fostervann. Jeg løy om mengden og ble tatt inn på sykehuset. Jeg hadde sterke maserier. Siden jeg hadde hatt vannavgang kunne de ikke undersøke meg uten at jeg fikk bli på sykehuset. Etter fem timer med regelmessige maserier undersøkte de meg omsider. Jeg var ikke moden men jeg måtte da få bli så de satte meg igang. Jeg hadde super effekt av å bli satt i gang og lille var ute på fem timer. Jeg fødte fem dager før termin. Anonymous poster hash: 0e65f...49d
Leirha Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Jeg opplevde det samme som du. Gikk sånn i 5 døgn. Var kjempesliten. Jeg ringte føden flere ganger, men de ville aldri ta meg inn. En av dagene tror jeg det gikk litt fosterbarn, men jeg var ikke sikker, lekket jo alt mulig føler jeg inkl blod. Jeg ringte å sa dette, men iom at jeg var usikker på fostervannet så fikk jeg ikke komme inn. Det va kjempe frustrerende Og skremmende. Til slutt reiste jeg inn og ungen ble født 3 timer seinere 8 så ble han lagt inn på nyfødt intensiv pga infeksjon som nok kom av langvarig fostetcannavgang. Har fått beskjed av jordmoren min om det skjer det samme D3n ne gangen så må jeg ringe føden å di at vannet har gått for då må du ta deg inn. og når de finner ut at vannet ikke er gått så undersøker de jo endelig, fordi du er der inne. så kan de strippe og eventuelt sette i gang. Jeg går ikke slik engang til. Ikke når jeg vet hvordan det gikk med lilleputt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå