Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Sitter her som fjerdegangs gravid, og tror det blir fødsel i dag, er dritnervøs, minste på 2 år blir hentet og skal bort i dag da, og de to andre er borte i helga. Er tre uker til termin, så det hele kan stoppe, men er blodig slim når jeg er på do (sorry detalj), og kroppen jobber, har rier, men ikke så kjempe vondt ennå. Bare så synd om det skjer nå at mannen er ute på reise i utlandet, og det tar i allefall 2 dager å komme seg hjem. Anonymous poster hash: 42ed8...7cb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Hvis du har flaks tar fødselen to døgn. Hehe. Lykke til med fødsel. Anonymous poster hash: db6c2...c20
Iselilja Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Lykke til, så spennende! Jeg er fire dager over termin med nr fem, og trodde det skulle sette i gang i natt, men h*n ombestemte seg visst Kanskje vi får baby i dag begge to?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Takk ☺. Blir spennende å se, er forberedt på å må føde alene, så det går nok bra uansett. Lykke til du også iselilja ☺ Anonymous poster hash: 42ed8...7cb
Mamma_til_2 Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Lykke til HI, har du en venninne eller ett familiemedlem du kan ha med deg? Om ikke så er de veldig behjelpelig og hyggelig på sykehuset om du må føde alene. Dette går fint! Lykke til, så spennende! Jeg er fire dager over termin med nr fem, og trodde det skulle sette i gang i natt, men h*n ombestemte seg visst Kanskje vi får baby i dag begge to? Håper din baby kommer snart
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Her er det termin idag, men ingen tegn Anonymous poster hash: 169b9...63f
Iselilja Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Jeg ligger her med verdens vakreste, lille jente ved siden av meg. Fem timer gammel og helt perfekt! Er så utrolig glad, stolt og takknemlig! Hun sover, pappa'n har reist hjem for å avlaste barnevakten, og jeg er i himmelen 💕 Håper du også er i mål, eller at fødselen er rett rundt hjørnet.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Jeg ligger her med verdens vakreste, lille jente ved siden av meg. Fem timer gammel og helt perfekt! Er så utrolig glad, stolt og takknemlig! Hun sover, pappa'n har reist hjem for å avlaste barnevakten, og jeg er i himmelen 💕 Håper du også er i mål, eller at fødselen er rett rundt hjørnet. Gratulerer!! Og lykke til, HI Anonymous poster hash: 1e30a...8ba
Krumelur Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Jeg ligger her med verdens vakreste, lille jente ved siden av meg. Fem timer gammel og helt perfekt! Er så utrolig glad, stolt og takknemlig! Hun sover, pappa'n har reist hjem for å avlaste barnevakten, og jeg er i himmelen 💕 Håper du også er i mål, eller at fødselen er rett rundt hjørnet. Gratulerer :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Jeg ligger her med verdens vakreste, lille jente ved siden av meg. Fem timer gammel og helt perfekt! Er så utrolig glad, stolt og takknemlig! Hun sover, pappa'n har reist hjem for å avlaste barnevakten, og jeg er i himmelen 💕 Håper du også er i mål, eller at fødselen er rett rundt hjørnet. Gratulerer så mye 😀. Ble ikke fødsel på meg nei, men samboeren kom overraskende hjem før han skulle, så nå tar vi det bare som det kommer. Har vondere tak i magen i dag da. Anonymous poster hash: 42ed8...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå