Gå til innhold

Goood morgen!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny dag, nye muligheter!

Hva skal du bruke dagen til?

 

Anonymous poster hash: e5316...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! I dag skal vi prøve London Eye og spise lunsj ved Themsen. Kanskje blir det litt shopping også. I kveld blir det indisk take away etter at barna har lagt seg.

 

Anonymous poster hash: 3cef6...d3b

Skrevet

Akkurat nå drikker jeg kaffe og sløver mens minstejenta ser på tv. Herlig :)

Etterpå skal jeg kjøre henne til en venninne og så skal jeg på jobb noen timer (tilsynsfører ved samvær). I kveld blir det noe god mat og sikkert en film, eller tre.



Anonymous poster hash: 36885...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...