Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Ny dag, nye muligheter! Hva skal du bruke dagen til? Anonymous poster hash: e5316...eec
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 God morgen! I dag skal vi prøve London Eye og spise lunsj ved Themsen. Kanskje blir det litt shopping også. I kveld blir det indisk take away etter at barna har lagt seg. Anonymous poster hash: 3cef6...d3b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Akkurat nå drikker jeg kaffe og sløver mens minstejenta ser på tv. Herlig Etterpå skal jeg kjøre henne til en venninne og så skal jeg på jobb noen timer (tilsynsfører ved samvær). I kveld blir det noe god mat og sikkert en film, eller tre. Anonymous poster hash: 36885...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå