Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Skrev tidligere at jeg ønsker å dø. Sliter ekstremt. Hvorfor slette en tråd som kan hjelpe ? Anonymous poster hash: dc864...5d8
Gjest Sommerfuggel Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Tråden er slettet grunnet brudd på forumsreglene. Har skrevet en mer detaljert forklaring på ris og ros. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Etenia Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Tråden er slettet grunnet brudd på forumsreglene. Har skrevet en mer detaljert forklaring på ris og ros. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Dette er helt sykt. Da faktisk for noen er den eneste plassen de kan snakke dette forum. JEG står herved frem med brukernavn. JEG er den som har slike tanker. Og noen ganger hjelper det å snakke om det her. Fordi alle her er så fantastiske og hjelper med å bare si et pent ord.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Jeg prøvde å svare i den andre tråden din. Det du skriver her viser at du egentlig har stor vilje til å leve selv om du føler det er mørkt nå, HI! Av og til kan livet være forferdelig vanskelig og tungt, men et sted der fremme så er det et lys og et bedre liv. Jeg tviholder på det at jeg skal få et bedre liv. Det aller meste som kan gå galt har gått galt i mitt liv, men jeg tenker at jeg fortjener å ha det bra. Jeg vet ikke når det skjer, men jeg skal i hvert fall holde ut til det skjer, og jeg skal kjempe med alt jeg har for å komme dit.Så ikke gi slipp, du kan få det bedre! Her har du en link til forskjellige hjelpetelefoner, noen av dem er døgnåpne også: http://www.psykiskhelse.no/index.asp?id=27269 Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 0f0f4...261
Sint naken biltyv Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Det er helt sykt at slike ting slettes. For noen er dette det eneste stedet de kan få hjelp og støtte og få luftet tankene sine.
Gjest Kira Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Tråden er slettet grunnet brudd på forumsreglene. Har skrevet en mer detaljert forklaring på ris og ros. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Dette er helt sykt. Da faktisk for noen er den eneste plassen de kan snakke dette forum. JEG står herved frem med brukernavn. JEG er den som har slike tanker. Og noen ganger hjelper det å snakke om det her. Fordi alle her er så fantastiske og hjelper med å bare si et pent ord. Det er helt sykt at slike ting slettes. For noen er dette det eneste stedet de kan få hjelp og støtte og få luftet tankene sine. Vi har full forståelse for at man har behov for å snakke med noen når man har slike tanker. Problemet er at dette er et meget alvorlig tema og vi har ikke muligheten til å vite hvem her som eventuelt har kompetanse til å hjelpe. I tillegg har vi merket at tråder om både spiseforstyrrelser og selvmord har en smitteeffekt. Det er derfor vi har denne reglen: * Selvmordstanker, selvskadingsmetoder og/eller tanker/metoder rundt spiseforstyrrelser. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge disse temaene, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Barn i magen/Din baby ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner. Vi sender også pm til den som skrev innlegget for å informere om at det er slettet og henvise til steder som har kompetanse innenfor dette. Jeg låser denne tråden, og hvis dere fortsatt er uenig i forumet regler bør dere kontakte Hanne Mari som er forumleder. Kira
Anbefalte innlegg