Gå til innhold

Hvorfor er dere våkne enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme alene i kveld/natt. Mannen er på jobb, og da blir ikke jeg trøtt....han er ikke hjemme før i morgen kveld. Kjenner jeg gruer meg til å stå opp med unger i morgen tidlig :P

Anonymous poster hash: 6964d...899

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Vært hos ei venninne. Kom hjem i stad. Liker å sitte litt oppe før jeg legger meg :)

Skrevet

Ser på konsert med Pink 😊

Skrevet

Siv litt på sofaen før i dag + vil ikke at helgen skal gå for fort.

Anonymous poster hash: ed907...f5c

Skrevet

Gjort ferdig oreo og sjokoladekake, reve 1,5 kg ost, hakka opp litt tilbehør til is 💓

Tatt opp 4 NÅ!pizzabunner fra fryse *krysse fingra*

No mer jeg har glemt å gjøre? Helt sikkert, men får la drømmene bekymre seg isteden 😴

Skrevet

Hekta på en serie på netflix, dessverre. Altfor mange timer som bare flyr ut av vinduet. Burde sove, opp om fire-fem timer...

Anonymous poster hash: dd739...5a7

Skrevet

Krangler med mannen, som er full, over sms. Nattbussen kom ikke og nå vil han ikke bo hjembyen min lenger. Vi fikk baby for et halvt år siden...

Anonymous poster hash: 101f7...188

Skrevet

Mannen vekte meg for å si at jeg pustet så høyt at han ikke fikk sove!😡 så nå ligger jeg her, LYS våken- mens han snorker som bare faen!!! Gjett hvem som skal få stå opp med kidsa om 3! Timer😁

Anonymous poster hash: f690f...f08

Skrevet

Ammer 😊

Anonymous poster hash: 019d9...225

Skrevet

Ammer 😊

Anonymous poster hash: 019d9...225

Skrevet

Meg som krangler med mannen over. Nå sitter han på togstasjonen og skal ta morgentoget til der vi bodde før, fem timer unna, i fylla. Han er så egoistisk og dramatisk at jeg på en måte tenker det er for det beste, men hjertet mitt er knust. Hva med den lille familien vår? Han ødelegger livene til alle tre...

Skrevet

Meg som krangler med mannen over. Nå sitter han på togstasjonen og skal ta morgentoget til der vi bodde før, fem timer unna, i fylla. Han er så egoistisk og dramatisk at jeg på en måte tenker det er for det beste, men hjertet mitt er knust. Hva med den lille familien vår? Han ødelegger livene til alle tre...

Hvis han er så umoden og uansvarlig og drikker så mye at han gjør irrasjonelle ting i fylla, da ødelegger han ikke mye om han flytter fra dere. I steden for redder han deg og barnet fra å vokse opp med en ustabil mann/far.

Men forstår at det må være vondt. Klem til deg.

Anonymous poster hash: 8a4b0...176

Skrevet

Jeg får ikke sove fordi jeg vet at ei jeg kjenner kommer til å dø, hun er så tapper og slik en humørspreder og jobber så intenst for at det skal bli mer kunnskap om det som feiler henne. Fordi legene ikke hørte på henne så er hun nå i ferd med å dø. De sa hun bare burde prøve litt yoga og gå til psykolog...

Hadde de tatt henne på alvor før hun ble så dårlig så kunne hun hatt et langt liv foran seg.

Hun bor i et annet land så jeg får ikke besøkt henne. Har chattet med henne i kveld, og hun blir bare dårligere og dårligere for hver uke og dag som går :(

Anonymous poster hash: 8a4b0...176
Skrevet

På jobb. Rolig akkurat nå, men det kan fort snu...!

Anonymous poster hash: 3e2e4...254

Skrevet

Våknet av meg selv og oppdaget at babyen ikke hadde våknet. Fikk panikk, ogåtte inn og se til henne, og da våknet hun selvsagt😏 og nå får jeg ikke sove igjen😔 hun er ni mnd, og sover svært dårlig for tiden, så hadde trengt søvnen

Skrevet

Er på jobbreise i USA. Har akkurat kommet tilbake til hotellet etter business middag og trengte og koble ut hjerne litt. Og da er jo dib perfekt.

Anonymous poster hash: b15d7...ac6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...