Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er over en uke forsinket. Jeg har sjekket, dobbelt sjekket OG trippel sjekket mulig graviditet, men alle 3 tester viser negativt. Jeg føler ikke at jeg har stresset, og jeg har ikke brukt noe form for prevensjon på 2år. Jeg er litt overvektig, men det skulle ikke hatt noe å si, for jeg har vært tyngre, med stabil mens før. Hva er grunnen til at den uteblir tror dere? Jeg blir stressa når den ikke kommer til tiden. Jeg har hatt en vanlig syklus på 28dager i alle år. Forrige mnd var den også en uke forsinket.....HVA skjer med kroppen min? Det første som slår meg er: er jeg syk? Jeg har vært litt trøttere og slappere de siste 2mnd, men jeg tenker at det er pga mat tilførselen min. Jeg er IKKE noe flink til å huske på å spise. Jeg virkelig hater frokost, og spiser som regel ikke før middag, og tar meg kanskje en skive eller to til kvelds, alt ettersom hvor sent vi spiser middag... Jeg er 28år, så overgangsalder er utelukket... Noen som vet hva det kan komme av? Jeg blir stressa av å vente, og da kommer den iallefall ikke...... Anonymous poster hash: 5729f...d96
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Har det helt likt som deg. Var hos spesialist og hadde noen lave fertilietsnivåer, og dermed ikke eggløsning like ofte som andre. Var 24 da jeg fikk "diagnosen", og fått enda et barn etter det. Anonymous poster hash: 28bc0...cc4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Hvor lenge kan jeg gå uten mens før det er nødvendig å kontakte legen da? Syns det virker så rart å fly ned døra hos legen viss mensen er uteblitt en uke bare :-p Anonymous poster hash: 5729f...d96
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Jeg var tilfeldigvis hos gynekologen, og sa at mensen er veldig uregelmessig. Fikk da henvisning til sykehus for blodprøver. Synes det er greit å få vite slikt. Vi skulle tross alt ikke ha nr 2 i fjor, men det var bedre å bli gravid før, enn å ikke få flere barn i det hele tatt. Anonymous poster hash: 28bc0...cc4
Gunner Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Før jeg satte inn spiral hadde jeg vanligvis helt stabil mens, men det hendte at den til tider var en uke eller to forsinket, et par ganger hadde jeg heller ikke mensen på to mnd uten at jeg var gravid eller syk av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå