Gå til innhold

Hva tror dere har skjedd med de 70 døde kyrne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sultet til døde?

Fy faen..orker ikke tenke på det :( er så glad i dyr..river inni meg.

Anonymous poster hash: 2f0c1...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de har vel sultet til døde.Men han får vel ingen straff heller.Kan bare skylde på at han sliter psykisk så er han unndskyldt.

Jeg er også veldig glad i dyr.Å syns det er grusomt .Jeg kan ikke fatte at noen kan gjøre sånn mot uskyldig dyr.Helt ufattelig.Dyr har ingen stemme å ingen mulighet til å si i fra .Grusomt hvordan dyr blir behandlet, Ondskap..er det

Anonymous poster hash: d89eb...ff4
Skrevet

Jeg oppfatter det som at bonden er syk, og derfor ikke har klart å ta vare på kyrne sine som han kanskje ønsket. Det høres ut som en stor personlig tragedie. Forferdelig sak :(

Anonymous poster hash: bb3b5...ec2

Skrevet

Ja de har vel sultet til døde.Men han får vel ingen straff heller.Kan bare skylde på at han sliter psykisk så er han unndskyldt.

Jeg er også veldig glad i dyr.Å syns det er grusomt .Jeg kan ikke fatte at noen kan gjøre sånn mot uskyldig dyr.Helt ufattelig.Dyr har ingen stemme å ingen mulighet til å si i fra .Grusomt hvordan dyr blir behandlet, Ondskap..er det

Å være syk er ikke det samme som å være ond.

Anonymous poster hash: bb3b5...ec2

Skrevet

Nei enig.Men for å gjøre sånn mot dyr så må du være ond.Ingen normale personer som gjør sånn mot dyr.

Men i dette landet er det bare å skylde på det mentale.Slipper lett unna da.Dyr har ingen verdi i manges øyne.Trist men sant.

Jeg mener dyr burde ha et mye bedre vern enn i dag.Harde straffer med gjerne 10-20 år i fengsel.Eller kanskje lenger,.,

Skrevet

Har media gitt uttrykk for at bonden var syk?

Var det ingen naboer eller avløsere som fattet mistanke? Har vanskelig for å tro at sykdom(demens?) alene skal resultere i en så stor tragedie..

HI

Anonymous poster hash: 2f0c1...35b

Skrevet

Nei enig.Men for å gjøre sånn mot dyr så må du være ond.Ingen normale personer som gjør sånn mot dyr.

Men i dette landet er det bare å skylde på det mentale.Slipper lett unna da.Dyr har ingen verdi i manges øyne.Trist men sant.

Jeg mener dyr burde ha et mye bedre vern enn i dag.Harde straffer med gjerne 10-20 år i fengsel.Eller kanskje lenger,.,

Du er fullstendig blottet for innsikt. Å drive gård er mye arbeid, arbeid en ikke kan fri seg fra med en sykemelding. Det er tragisk at dette endte som det gjorde, men noen ganger blir det nok for et menneske og ting stopper opp. Det er ikke villet, det er like uungåelig som at dyrene hadde dødd fordi bonden døde uventet.

Anonymous poster hash: fcfed...f44

Skrevet

Så når du har 70-80 kyr så er du ett menneske som har alt ansvar.Ingen avløsere .Høres meget merkelig ut.Det er ingen unnskyldning for dette.Hadde gjerne gjort det samme med bonden selv.Så kan han få en innsikt i hvordan dyrene har lidd.

Skrevet

Er man syk/sliten så får man hjelp med gården og dyrene!! Dyr er ANSVAR uansett!! Da skulle han aldri blitt bonde når han ikke har mulighet til å redde dyrene hvis noe skulle skjedd han. 

Et dyr sulter ikke ihjel på kort tid, det tar faktisk MANGE MANGE dager, og da har han hatt nok av tid til å skaffe hjelp til dem. 

Anonymous poster hash: 345bc...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...