Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Så en jente i avisa som het det som mellomnavn. Emma-Leathe eller noe i den duren, Tror ikke det var det. Hva synes dere om navnet? Veldig uvant og litt mye Beathe uten B for min del. Men smaken er som den berømte baken... Anonymous poster hash: 0ee4d...10f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Svært kunstig konstruert navn. Som du sier - smaken er som.... Anonymous poster hash: 70530...55f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Første jeg tenkte at det nesten er "leathal" på engelsk... Anonymous poster hash: 9ef70...f8f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Første jeg tenkte at det nesten er "leathal" på engelsk... Anonymous poster hash: 9ef70...f8f Og hva er det? Mener du lethal? Anonymous poster hash: e3982...601
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Det kan godt være en oppkalling. De som har drevet med slektsforskning vet at folk før i tida het det mest utrolige. Anonymous poster hash: 1e688...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå