Gå til innhold

Hva er egentlig kriteriene for egg og sæddonasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det ikke er lov i Norge. Men noen som vet hvordan det står til i Danmark? Jeg har for eksempel diabetes i familien, mannen har cøliaki. Kunne vi vært donore? eller må man være genetisk perfekt?

Anonymous poster hash: b0fb7...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, hva som skal til, og hvordan man kan gå frem for å donere vekk egg. 

Anonymous poster hash: d95ba...f4f
Skrevet

Hei, jeg er en av dem som for tiden leter etter en eggdonor. Synes det er fantastisk at så mange av dere ønsker å hjelpe noen andre! Dere er jammen gode mennesker! Jeg har ett etterlengtet barn. Og jeg ønsker veldig ett eller flere barn til. Jeg hadde imidlertid en dramatisk fødsel - med flere operasjoner i etterkant som har gjort det vanskelig for meg å bli gravid igjen på naturlig måte. Nå har jeg altså begynt å lete etter en eggdonor. Jeg ønsker å vite mest mulig om vedkommende og vil helst også møte henne en gang. Superviktig for meg å vite hvem eggdonor er. Hun bør jo også være litt lik meg  :) Jeg og samboeren min står på og gjør alt for barnet vårt. Det skal vi gjøre for de neste barna vi får også! De skal få det så godt hos oss  :)

Hei , skrev dette innlegget tidligere. Virker som det er en del som kunne tenke seg å være eggdonor - og det synes jeg er fantastisk :) Vi har så smått begynt å lete etter en eggdonor utenlands. Først vil finne den rette eggdonor - og så tar vi kontakt med en klinikk. Si ifra om det er noen som seriøst ønsker å donere bort egg - sikkert små sjanser for at vi er like, men hvem vet :)

Anonymous poster hash: 9f3dc...be0
Skrevet

Hei, jeg er en av dem som for tiden leter etter en eggdonor. Synes det er fantastisk at så mange av dere ønsker å hjelpe noen andre! Dere er jammen gode mennesker! Jeg har ett etterlengtet barn. Og jeg ønsker veldig ett eller flere barn til. Jeg hadde imidlertid en dramatisk fødsel - med flere operasjoner i etterkant som har gjort det vanskelig for meg å bli gravid igjen på naturlig måte. Nå har jeg altså begynt å lete etter en eggdonor. Jeg ønsker å vite mest mulig om vedkommende og vil helst også møte henne en gang. Superviktig for meg å vite hvem eggdonor er. Hun bør jo også være litt lik meg  :) Jeg og samboeren min står på og gjør alt for barnet vårt. Det skal vi gjøre for de neste barna vi får også! De skal få det så godt hos oss  :)

Hei , skrev dette innlegget tidligere. Virker som det er en del som kunne tenke seg å være eggdonor - og det synes jeg er fantastisk :) Vi har så smått begynt å lete etter en eggdonor utenlands. Først vil finne den rette eggdonor - og så tar vi kontakt med en klinikk. Si ifra om det er noen som seriøst ønsker å donere bort egg - sikkert små sjanser for at vi er like, men hvem vet :)

Er det noen ting ved deg som en donor må ha utseendemessing, eller personlighet? Hva tenker dere i forhold til tingene rundt donasjonen?

Skrevet

Til anonym som vil donere egg: Det er en tråd som heter: 

Kunne du tenke deg å være eggdonor for noen du ikke kjenner?

Her er det mange som har svart de ønsker å være donor, kanskje om du legger ut litt der om hva du tenker at noen kunne vert interessert :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...