Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Er så trøtt at jeg ikke klarer å holde øyene åpne!! Jeg håper at du har en fortsatt flott kveld og sover godt når den tid kommer!! God natt😊 Anonymous poster hash: fec7e...dd4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Så hyggelig, god natt til deg også! Sov godt! Anonymous poster hash: 2f8a0...482
Godt&Blandet Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Her har vi bare såvidt fått eldstebarnet (på 8 år) i seng. Nå skal vi nyte litt voksentid, så det blir ikke snakk om å legge seg på enda en god stund. Syns allerede at døgnet har for få timer, om jjeg ikke skal legge meg klokken ni, hehe. God natt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå