Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 at en gjest i et bryllup knapt har pyntet seg for anledningen, eller er overpyntet i galla som overgår brudeparet? Anonymous poster hash: 627fc...398
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Knapt pyntet seg... Det viser jo bare at man driter i brudeparet og er litt lat.. Det går an å pynte seg litt i en fin anledning. Er man for pyntet, så har man hvertfall prøvd. Anonymous poster hash: 72a28...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå