Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Ser Lekmed har beste pris på bilstolen vi vil ha til ettåringen vår, men har noen erfaring med å bestille bilstol derfra? Er redd den kan bli skaden hvis posten ikke er forsiktig med pakken, f.eks. Har noen forresten erfaring med Britax Multi-Tech II? Anonymous poster hash: 45581...f5d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Det første setet jeg fikk var elendig pakket! Det var overhodet ingen beskyttelse,setet kom en vanlig eske. Så pakken så ganske stygg ut utenpå ettersom den har fått har behandling når den ble sendt. Jeg hadde klart å bestille feil setet så ville sende den i retur, Tok bildet av alle skadene på pakken så de så at de var der FØR jeg sendte den i retur, Bestillte nytt setet å den var godt pakket inn med masse beskyttelse rundt å veldig fornøyd med setet Anonymous poster hash: 85ed3...52b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Vi bestilte sete fra lekmer.no for ca en mnd siden. Setet kom i posten etter en uke. Det var godt pakket. Vi er kjempe fornøyd både med setet, prisen og rask levering :-) Vi kjøpte forresten en cybex free-fix beltestol. Anonymous poster hash: 9969e...96c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Har også kjøpt sete der. Veldig godt innepakket Anonymous poster hash: a1f13...f91
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Her kom det veldig godt pakket inn, men de hadde sendt feil sete. Anonymous poster hash: 7fc95...782
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Jeg hadde aldri kjøpt bilsete som jeg fikk i posten. Jeg vet hvor røff behandling det kan få i posten, så den sjangsen hadde jeg ikke tatt. Om den har fått en pakke på 35kg over seg aner jeg jo ikke, ett eller flere fall har det nok også fått. Og du kan ikke se på pakken om den har hatt ett fall på to-tre meter (som alle pakker min har en gang i løpet av postgangen.) Jeg ville mye heller ha betalt mer for ett sete fra ett lokalt firma jeg viste fikk paller med varer fra bring. En palle som bring frakterr er ikke utsatt for slik behandling. Anonymous poster hash: 138a6...f9e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Pakken min kom fra bring, men ble levert på postkontoret. Var i allefall bring jeg fikk sporingsnr fra. Hilsen meg som kjøpte cybex setete for en mnd siden. Anonymous poster hash: 9969e...96c
Elsker livet Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Har kjøpt sete derfra to ganger. Godt pakket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå