Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Tror jeg har fått urinveisinfeksjon for første gang. Står på nettet at man skal oppsøke lege når man merker symptomer første gang. Bør jeg ta kontakt med lekevakten, vente til mandag og fastlege eller bare la det gå sin gang? Anonymous poster hash: 94e2e...427
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har fått det nå. Tror jeg gikk med det i to uker da jeg allerede hadde bestilt legetime for noe annet. Rett på antibiotika. Vet ikke hvor farlig det er å vente. Leste litt på nettet hvor det sto at det kan gå over av seg selv eller gå over til nyre- bekkeninfeksjon... Anonymous poster hash: c8682...80d
Superdolly Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Er du riktig uheldig kan du få nyrebekkenbetennelse. Det er dessuten *piip* vondt. Ta deg en tur på legevakten.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Det kommer an på hvor vondt det er. Hvis det er bare litt vondt, så hadde jeg kjørt på med masse vann, da forsvinner det ofte. Jeg har hatt det flere ganger og aldri vært hos legen med det, det har forsvunnet hver gang ved at jeg har drukket masse vann.Hvis det blir veldig vondt eller du ser antydning til blod i urinen, må du selvfølgelig ta kontakt med lege med en gang. Anonymous poster hash: bea14...b63
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Hvis du har UVI orker du ikke vente! Da tisser du hvert 10. Minutt og det svir! Kom deg til lege, for det blir ikke bedre. Er bare vondt! Anonymous poster hash: 10566...cbd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Jeg føler ikke jeg må tisse så mye, men gjorde vondt når jeg har måtte tisse. Mdn siden forrige gang drakk jeg mye vann og nå kjentes det litt bedre. Har kjentes ut som jeg har hatt fremfall av skjedeveggen og at den stikker ut. Mye stikkinger der. Så på kvelden begynte det å gjøre vondt når jeg tisser. Har aldri hatt uvi før så er litt usikker;) Har akkurat begynt på lavkarbo. Er i ketose og har drukket for lite vann. Kan det ha en sammenheng? Anonymous poster hash: 94e2e...427
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Man drar ikke på legevakt pga UVI om man ikke har feber og redusert allmenntilstand. Anonymous poster hash: cbf4f...421
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Ikke farlig å vente. Går som regel over av seg selv. Drikk mye væske, vann og appelsinjuice. Anonymous poster hash: e1e07...3ef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Drikk surt og mye. Tranebær er og bra for urinveiene Anonymous poster hash: 08143...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå