Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg pleier alltid å begynne å blø en del friskt blod uten forvarsel når mensen kommer. Nå har det murret og kommet bittelitt rød/brun utflod to dager på rad. Noen som har opplevd dette? Kom mensen igang til slutt eller var du gravid? Anonymous poster hash: 28385...352
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Er ganske vanlig å spotte litt eller ha en miniblødning når man faktisk er gravid, ville tatt en test var jeg deg. Anonymous poster hash: 823a5...654
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Så utrolig kvalm som jeg er og har vært de diste dagene forundrer det meg ikke om jeg er gravid. Selger bunnpris graviditetstester og er de isåfall gode? Anonymous poster hash: 28385...352
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Tror alle matbutikker har rsfu sine graviditetstester, og de skal være gode de. Anonymous poster hash: 823a5...654
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Da skal jeg teste i morgen! Det blir jo desverre ikke med morgenurin da. Håper det går bra likevel? Anonymous poster hash: 28385...352
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Om du har passert dagen for forventet mens spiller det ingen rolle når du tester, men pass på at det har gått noen timer siden sist du tisset så urinen er så konsentrert som mulig. Anonymous poster hash: 823a5...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå