Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg var på intervju for en uke siden. Offentlig sektor. Ringte idag for å høre hvor langt de var kommet i prosessen. Hun jeg snakket med lurte på om jeg kunne ringe på mandag. Hun la til at jeg gjorde et kjempe godt inntrykk under intervjuet. Kan det bety at jeg kanskje får tilbudet eller ikke? De har ikke ringt mine referanser.. Anonymous poster hash: 677b5...394
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Det kan bety alt mulig, de kan ha gitt tilbudet til en annen som har svarfrist til mandag, kanskje de ikke er ferdige å bestemme seg, kanskje hun ikke har myndighet til å si noe. Skjønner det er vanskelig, men du får dessverre ikke det riktige svaret før mandag uansett. Anonymous poster hash: fa86e...558
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Ansettelsesprosessen i offentlig sektor er vanligvis veldig lang, for det må igjennom ett ansettelsesråd.... så det er sikkert ikke ferdig enda... Anonymous poster hash: c9647...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå