Gå til innhold

Dere som er tynne!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får deres også sabla vondt av å sitte på harde underlag?

Beina gnager jo så jeg må sitte mykt.

Hva gjør dere?

 

Anonymous poster hash: 2acfa...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, over tid så

 

Anonymous poster hash: bcb99...690

Skrevet

Ja. Jeg får også åpne sår i rompa (ovenfor analen) av å ta situps. True story! Det er et hardt liv.

 

Anonymous poster hash: 24ec7...23f

Skrevet

Jeg er smellfeit og får også vondt😦

 

Anonymous poster hash: 90ab9...991

Skrevet

Ja, og solarium er et helvete.

 

Anonymous poster hash: 2dd94...8cd

Skrevet

Haha! Det er faktisk kjempeforskjell på å være litt smårund og tynn der! Jeg veide 80 kg på det meste og gikk så sakte, men sikkert ned til 63 kg. Og jeg opplevde akkurat det du beskriver, at det ble mye vondere å sitte på harde underlag, samt at barna ikke lenger likte å sitte på fanget mitt fordi jeg var blitt "så benete" som ene sa. Jeg er helt normalt slank, ikke tynn-tynn, men i forhold til slik jeg var, ble det jo en forskjell.



Anonymous poster hash: 656c7...d55
Skrevet

Ja!

 

 

Og jammen er det visst litt vondt å ha meg på fanget i lengden også 😂 ( ikke mye kjøtt på rompa her gitt)

 

Anonymous poster hash: efa04...04e

Skrevet

Ja!

 

 

Og jammen er det visst litt vondt å ha meg på fanget i lengden også 😂 ( ikke mye kjøtt på rompa her gitt)

 

Anonymous poster hash: efa04...04e

 

Hva jeg gjør?

Prøver å fete meg opp med bedre kosthold og trener styrke..

Men akkurat spiser jeg iskald smash og sitter på en pute i godstolen med beina godt oppi

 

 

Anonymous poster hash: efa04...04e

Skrevet

Jeg er ikke tynn, men normalt slank (hva nå enn det er). Har gått ned 50 kg og jeg må si at noe av det jeg slet mest med etter vektnedgangen var at jeg fikk så vondt i baken når jeg satt på harde underlag. Er blitt litt herdet etter hvert, men det var virkelig mye mer behagelig å sitte med bedre polstret bakende ;)

 

Anonymous poster hash: 68298...24b

Skrevet

Jeg har vært tykk, men er nå tynn, og ja, skal love deg at jeg får vondt i baken/halebein av å sitte en stund på f.eks kontor stol

 

Anonymous poster hash: ecfaa...2f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...