Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Får deres også sabla vondt av å sitte på harde underlag? Beina gnager jo så jeg må sitte mykt. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 2acfa...2e0
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Ja, over tid så Anonymous poster hash: bcb99...690
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Ja. Jeg får også åpne sår i rompa (ovenfor analen) av å ta situps. True story! Det er et hardt liv. Anonymous poster hash: 24ec7...23f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er smellfeit og får også vondt😦 Anonymous poster hash: 90ab9...991
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Ja, og solarium er et helvete. Anonymous poster hash: 2dd94...8cd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Haha! Det er faktisk kjempeforskjell på å være litt smårund og tynn der! Jeg veide 80 kg på det meste og gikk så sakte, men sikkert ned til 63 kg. Og jeg opplevde akkurat det du beskriver, at det ble mye vondere å sitte på harde underlag, samt at barna ikke lenger likte å sitte på fanget mitt fordi jeg var blitt "så benete" som ene sa. Jeg er helt normalt slank, ikke tynn-tynn, men i forhold til slik jeg var, ble det jo en forskjell. Anonymous poster hash: 656c7...d55
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Ja! Og jammen er det visst litt vondt å ha meg på fanget i lengden også 😂 ( ikke mye kjøtt på rompa her gitt) Anonymous poster hash: efa04...04e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Ja! Og jammen er det visst litt vondt å ha meg på fanget i lengden også 😂 ( ikke mye kjøtt på rompa her gitt) Anonymous poster hash: efa04...04e Hva jeg gjør? Prøver å fete meg opp med bedre kosthold og trener styrke.. Men akkurat spiser jeg iskald smash og sitter på en pute i godstolen med beina godt oppi Anonymous poster hash: efa04...04e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er ikke tynn, men normalt slank (hva nå enn det er). Har gått ned 50 kg og jeg må si at noe av det jeg slet mest med etter vektnedgangen var at jeg fikk så vondt i baken når jeg satt på harde underlag. Er blitt litt herdet etter hvert, men det var virkelig mye mer behagelig å sitte med bedre polstret bakende Anonymous poster hash: 68298...24b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har vært tykk, men er nå tynn, og ja, skal love deg at jeg får vondt i baken/halebein av å sitte en stund på f.eks kontor stol Anonymous poster hash: ecfaa...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå