Gå til innhold

13 år og banner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med fosterbroren min og en kompis av han (de går i 8.), de sitter og spiller pc med noen fler, og de kommuniserer via Internett. Han som er her er en kløpper på banning hører jeg! Det er tydelig at det er forskjell på foreldre! 

"Hold kjeft da, navn"
"Di fitte"
"Faen"
 
osv osv osv.

Jeg får vondt inni meg hver gang jeg hører et nytt banneord, og hver gang det kommer ei glose så innser jeg hvor stygt det er. Like før jeg marsjer inn der og ber de slå av pcen og komme seg ut å leke! 

Hva hadde dere gjort? 



Anonymous poster hash: 3ffd3...be4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig normalt. Som lærer på skolen så banner mors beste barn like mye som andre barn.

 

Gi en liten skjennepreken og be han dempe seg.

 

Anonymous poster hash: ae5cf...282

Skrevet

Når disse gutta sitter å game, har de ofte et språk som kan få tapeten til å skrelle av veggene. Sjelden jeg hører de samme gutta banne irl. Ikke dermed sagt det er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...