Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg sitter her med fosterbroren min og en kompis av han (de går i 8.), de sitter og spiller pc med noen fler, og de kommuniserer via Internett. Han som er her er en kløpper på banning hører jeg! Det er tydelig at det er forskjell på foreldre! "Hold kjeft da, navn""Di fitte""Faen" osv osv osv.Jeg får vondt inni meg hver gang jeg hører et nytt banneord, og hver gang det kommer ei glose så innser jeg hvor stygt det er. Like før jeg marsjer inn der og ber de slå av pcen og komme seg ut å leke! Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 3ffd3...be4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Er veldig normalt. Som lærer på skolen så banner mors beste barn like mye som andre barn. Gi en liten skjennepreken og be han dempe seg. Anonymous poster hash: ae5cf...282
LivetErEnLek Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Når disse gutta sitter å game, har de ofte et språk som kan få tapeten til å skrelle av veggene. Sjelden jeg hører de samme gutta banne irl. Ikke dermed sagt det er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå