Gå til innhold

7 uker og kvalm , hele dagen og kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir smågal av å være kvalm døgnet rundt!

Er fin kun ca 10 min etter mat, og et par timer etter jeg står opp,

ellers er jeg kvalm. Spyr ikke, kun et par brekninger innimellom.

Er det noe som kan hjelpe litt?

Magnetbånd på håndledd?

Akupunktur ,kanskje?

Utrolig slitsomt å gå sånn, har tross alt 2 unger, hund og jobb og ta meg av.

Og drittlei av brødskiver med ost annenhver time ;)

Skal på tidlig ul på onsdag, får høre om det kan skrives ut noe,eller om det er for tidlig.

Ingen kvalme med første, 16 uker kvalm med andre,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp sea bands på apoteket, det hjalp meg mye i starten! Føler ikke det virker så godt lenger nå, men har de på døgnet rundt likevel siden jeg blir enda verre av å ta dem av. Jeg tar også phenergan til tider når det er skikkelig ille. Hjelper ikke all verden, men da får jeg iallefall sove litt. Kvalmen er døgnet rundt her og frem til uke 10 var det mest brekninger, men nå er det spying over en lav sko. Iskaldt vann med ingefær hjelper også litt innimellom, men nå er jeg så lei av ingefær at det får meg til å spy. Håper for guds skyld at kvalmen roer seg snart, jeg er helt utslitt. God bedring! :) 

Skrevet

Kjøp sea bands på apoteket, det hjalp meg mye i starten! Føler ikke det virker så godt lenger nå, men har de på døgnet rundt likevel siden jeg blir enda verre av å ta dem av. Jeg tar også phenergan til tider når det er skikkelig ille. Hjelper ikke all verden, men da får jeg iallefall sove litt. Kvalmen er døgnet rundt her og frem til uke 10 var det mest brekninger, men nå er det spying over en lav sko. Iskaldt vann med ingefær hjelper også litt innimellom, men nå er jeg så lei av ingefær at det får meg til å spy. Håper for guds skyld at kvalmen roer seg snart, jeg er helt utslitt. God bedring! :)

Åh, all sympati! Ingefær blir jeg dårlig av ,bare å tenke på det ;)

Syns jeg husker at jeg fikk afipran? sist, men da rett før hele kvalmen gikk over av seg selv.

Håper jeg slipper å gå så mange uker, det er helt utmattende!

Men seabands skal kjøpes i morra, får satse på at det hjelper noe.

Er ikke mye kravstor for tida, men bare det kunne dempe det littegrann...

Skrevet

Åh, all sympati! Ingefær blir jeg dårlig av ,bare å tenke på det ;)

Syns jeg husker at jeg fikk afipran? sist, men da rett før hele kvalmen gikk over av seg selv.

Håper jeg slipper å gå så mange uker, det er helt utmattende!

Men seabands skal kjøpes i morra, får satse på at det hjelper noe.

Er ikke mye kravstor for tida, men bare det kunne dempe det littegrann...

Ja, jeg skal aldri mer smake eller lukte ingefær i mitt liv om jeg kan unngå det..;) Afipran er gull, men jeg har hørt så mye forskjellig så har ikke turt å ta det enda, siden jeg ikke føler jeg er dårlig nok. Men phenergan hadde jeg liggende og det hjelper meg å sove også så det har jeg tatt innimellom. Hadde tenkt å være tøff og klare meg gjennom dette, men det ga jeg opp temmelig fort..! :P Seabands var virkelig fantastisk så kjøp i vei :) Håper du slipper å gå lenge, unner ingen dette her altså..:)

Skrevet

Jeg klarte å holde det litt i sjakk i starten med tyrkisk pepper (sånne drops), men man skal vel ikke ha så mye lakris heller.

Anonymous poster hash: 963f6...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...