Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Synes dere at det er greit at din mann liker andre "pene" damers profil bilder på fb? Evt legger inn kommentarer? Eller er det helt ok når man er i et forhold? Anonymous poster hash: 252a1...724
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Ja, kjære Gud. Han er da ikke min odelsrett.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Jeg synes ikke det er noe hyggelig, synes det hører til når man er singel Anonymous poster hash: c3b2e...780
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Mannen liker aldri bilder AV andre damer. Han sier han ikke gidder. Men han liker mange av bildene deres sånn ellers. Jeg er litt glad for at han er slik. Anonymous poster hash: 005b4...2e6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Synes dere at det er greit at din mann liker andre "pene" damers profil bilder på fb? Evt legger inn kommentarer? Eller er det helt ok når man er i et forhold? Anonymous poster hash: 252a1...724 Jeg har ingen erfaring med dette egentlig men hvis dama er normalt kledd og det er ett vanlig bilde ser jeg ikke problemet med at han liker det. Er det ett bikinibilde, puppebilde med trutemunn som roper "jeg er deilig" hadde jeg kanskje stusset. Hvis mannen kommenterte "så fint bilde av deg" tenker jeg at det er ok. Men hvis han skriver "så deilig, sexy du er" osv hadde jeg ikke likt det. Hadde stusset om det var samme jenta han kommenterte bildet til hele tiden eller om hen daglig kommenterte bildene til andre. Anonymous poster hash: 92046...620
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Er det forbudt å gi komplimenter til andre bare fordi man er i et forhold? Usikkerheten lenge leve Anonymous poster hash: c5234...1d5
*Miss Marple* Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Jeg like som regel profilbildene til vennene mine enten de er damer eller menn. Hvorfor skal man skille på det? Så lenge de er venner på fb er vel det å like et bilde innenfor normalen?
*SommerFrisk* Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Hva legger du i det? Jeg forstår ikke..... Er det snakk om de han har på vennelista eller? Min mann sjeler dacebooken sin en gang hvert skuddår, men om han gjorde det oftere og likte bildet til en venninne på Facebook så er vel det bare hyggelig?? Min mann kan påpeke at venninnen min var fin på håret , og at noe var annerledes og at det kledde henne Det synes jeg er veldig koselig og fint av han å legge merke til, og å kommentere:) venninnen min ble glad, og jeg ble glad. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg kunne reagert negativt på noe sånt? Helt ærlig, for dere som skjønner; hvor mye lar dere facebpoklikes bety egentlig? Jøss
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Jeg følger egentlig ikke med på hva mannen gjør på Facebook... Hvis han konsekvent hadde likt og kommentert på en person sine bilder hadde jeg nok blitt litt betenkt, men spørs om jeg hadde merket det hvis han hadde spredd det utover ville jeg nok ikke reagert. Anonymous poster hash: e2087...a55
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 Jeg følger egentlig ikke med på hva mannen gjør på Facebook... Hvis han konsekvent hadde likt og kommentert på en person sine bilder hadde jeg nok blitt litt betenkt, men spørs om jeg hadde merket det hvis han hadde spredd det utover ville jeg nok ikke reagert. Anonymous poster hash: e2087...a55
Leirha Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 Ja hvorfor ikke? Ser overhodet ikke noe galt med det. eneste jeg kan tenke meg som er galt er hvis du er av den sjalu sorten, men da er det ikke han som har et problem.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #15 Skrevet 21. mars 2015 Hahaha, jeg ler av alle damene her inne som prøver å være så lite "sjalu" at mannen kan like så mange babes som mulig på face uten at de reagerer. 5 min etterpå postes det 100 tråder om at mannen sender SMS med damer, kaster blikk etter damer osv. Hahahaha.... Dib er et sted det du gir uttrykk for hvordan du helst vil være som person, gjerne det stikk motsatte av hva du er. Anonymous poster hash: ecebd...db6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 Jeg følger ikke akkurat så nøye med på hva mannen min gjør på sosiale medier, men jeg vet jo at han gir komplementer og liker veninners bilder, at han snakker med venner av begge kjønn og at han har veninner på facebook og instagram som jeg ikke kjenner. Ingen av disse tingene plager meg. Jeg kjenner min mann, jeg vet at han er en generøs og hyggelig fyr som er loyal mot meg. Så lenge jeg har kjent ham har han hatt mange kvinnelige venner, det truer ikke meg. Anonymous poster hash: e9dd1...c27
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 Har aldri lagt merke til hva han liker og ikke liker på facebook, men spiller ikke noe rolle om dama er pen eller ikke uansett. Anonymous poster hash: 3d1e8...e11
Gjest Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Tror det heller handler om din usikkerhet enn at mannen liker bilder av damer på facebook. Selv får jeg ca 70-90 likes på profilbildene mine og derav fra flere godt gifte menn. Ser virkelig ikke problemet? Og jeg liker gifte menn sine bilder og kan komme med et kompliment eller to.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 Min mann liker aldri bilder av damer på facebook. Jeg gjør heller ikke det hvis det er profilbildet av en mann. Men er det et par er det ok å like det. Er glad vi har det sånn, må si jeg ikke hadde likt hvis min mann hadde likt andre damers profilbilde. Det kan de single ta seg av Anonymous poster hash: bac9c...49b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 Ja herregud, suynes jo han fremstår som frekk også ellers. feks var en felles venninne av oss på en superfin fest forleden ikledd kjempefin kjole, skulle han ikke likt???? wtf ? Anonymous poster hash: eb0b7...037
mamma_bergen Skrevet 21. mars 2015 #21 Skrevet 21. mars 2015 Hahaha, jeg ler av alle damene her inne som prøver å være så lite "sjalu" at mannen kan like så mange babes som mulig på face uten at de reagerer. 5 min etterpå postes det 100 tråder om at mannen sender SMS med damer, kaster blikk etter damer osv. Hahahaha.... Dib er et sted det du gir uttrykk for hvordan du helst vil være som person, gjerne det stikk motsatte av hva du er. Anonymous poster hash: ecebd...db6 Hehe,du tror det du? Jeg ser ikke problemet med at han liker andres bilder, det er jo helt normalt? Eg liker jo gjerne bilder av menn, men det betyr ikke at jeg vil ha dem eller noe sånt. Jeg har faktisk ikke tenkt over dem "problemstillingen" i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #22 Skrevet 21. mars 2015 Hahaha, jeg ler av alle damene her inne som prøver å være så lite "sjalu" at mannen kan like så mange babes som mulig på face uten at de reagerer. 5 min etterpå postes det 100 tråder om at mannen sender SMS med damer, kaster blikk etter damer osv. Hahahaha.... Dib er et sted det du gir uttrykk for hvordan du helst vil være som person, gjerne det stikk motsatte av hva du er. Anonymous poster hash: ecebd...db6 Hehe,du tror det du? Jeg ser ikke problemet med at han liker andres bilder, det er jo helt normalt? Eg liker jo gjerne bilder av menn, men det betyr ikke at jeg vil ha dem eller noe sånt. Jeg har faktisk ikke tenkt over dem "problemstillingen" i det hele tatt. What she said!! Anonymous poster hash: 8ae59...6c8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. mars 2015 #24 Skrevet 21. mars 2015 Nå har jeg ikke mann nå, men hva han gjorde på fb var ikke min sak. Jeg tenker at noe av problemet er at man ser på likes på forskjellige måter. Jeg ser mange her inne som reagerer om de får få likes, de liker andres innhold for å få likes selv også. Hvis det er slik man ser på likes, så kan jeg forstå at det er et problem. Jeg liker det jeg liker, uavhengig av hvem som har postet det og hvem som pleier å gi meg likes. De eneste gangene jeg bruker likes på en annen måte er når de av vennene mine som er litt spesielle og har få venner ( irl) poster noe, da kan jeg være enda "rausere". Eller når de som vanligvis poster irriterende dumme staten-statuser og slike ting av og til poster en mindre negativt vinklet status, da gir jeg dem en like i belønning for å få dem til å fortsette med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå