Gå til innhold

Lily Louise


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pent?

 

Anonymous poster hash: d22b6...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, pent! :)



Anonymous poster hash: dbb05...07d
Skrevet

I et engelsktalende land, ja. I Norge vil hun få problemer med å alltid måtte stave navnet sitt.

 

Lilly Luise?

Lily Louise?

Lilly Lovise?

Lily Louice?

Lilli Louise?

osv. osv.

 

Jeg har et navn som ligner veldig, og må alltid repetere og stave navnet mitt, og til og med da opplever jeg at folk skriver det de selv tror, ikke det jeg staver.

 

 



Anonymous poster hash: 81022...e2d
Skrevet

Enig med stavingen, men det gjelder jo alle som heter Sara (Sarah), Thomas (Tomas?), Kristian (Christian?) osv. også.. Så synes ikke det er så viktig. Personlig ville jeg gått for Lilly skrevet slik, da jeg tror det er vanligst (ville sjekket ssb, og valgt det vanligste), og Louise eller eventuelt Lovise (men det var litt tyngre å si sammen med Lilly) som er de vanligste her.



Anonymous poster hash: dbb05...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...