Gå til innhold

Hjelp, sykt barn (21 mnd)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke: spise, leke selv, se på serie/film, sove. Har 39 i feber. Vil ut og leke, men det kan vi ikke...

Tips til hva vi kan finne på? Jeg måtte sette på oppvask og lage en deig, da ble hun driiitsur. Prøver å leke litt, men hun er så urolig, føler seg vel ikke helt bra og skjønner ikke det at hun må slappe av. Snart må jeg lage middag og, da blir det vel hyling..

 

Anonymous poster hash: 60516...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg tatt med barnet ut en halv times tid.

 

Det gjøres i huset her.

 

Anonymous poster hash: 1d0a7...176

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ta med ungen ut da vel? Gjør ikke noe det?

Skrevet

Gi en paracet, kanskje hun får slappe litt av. Trill en tur. Kjør en tur.

 

 

Anonymous poster hash: eb2f6...2eb

Skrevet

Her går vi ut når de er på det humøret. selv om de har feber.. tar kanskje en rolig trilletur. Går en liten tur bort til lekeplassen og er der ett kvarters tid.

 

 

Passer selvsagt på at de ikke fryser, blir varme og kleine..



Anonymous poster hash: eb594...167
Skrevet

En liten tur ut og så lage boller, vafler eller no annet 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...