Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg fikk en hemoroide etter fødsel for 3,5 år siden. Aldri merket den før for inntil ett år siden. Da merket jeg denne etter toalettbesøk. Nå er den vond hele tiden uansett og jeg problemer med å både gå og sitte. Jeg har bestilt time hos lege nå og fikk time etter påske. Har fått flere stikkpiller og kremer uten at det hjelper. Den er stor, VELDIG vond, klør og blør. Gruer meg til å gå til legen for da må han sikkert se på den og det er flaut Noen som har fått fjernet hemoroide? Hvordan ble det gjort og hvordan var det i ettertid? Ble dere sykmeldt? Vil ikke komme med rumpepute på jobb Anonymous poster hash: 2d564...390
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Jeg fjernet en hemmoride for fler år siden, det ble tatt samtidig med en annen operasjon i de nedre regioner- så lå i narkose under selve inngrepet. Var fryktelig sårt og ømt i rumpa i flere uker- blødde ganske mye i fler uker- men har ikke vært plager med det etter det grodde.. Ble sykemeldt i tre uker- usikker på om det var fordi jeg hadde fler operasjoner på en gang, men var ikke veldig tess i den første tiden etter inngrepet... Anonymous poster hash: 0a7e7...946 Anonymous poster hash: 0a7e7...946 Anonymous poster hash: 0a7e7...946
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har operert bort under narkose, trengte ikke sittepute og kunne sitte normalt samme dag. Sårt var det, vondt å gå på do, men ganske normal funksjon hele tiden. Passet på å ha myk avføring fra før operasjonen og fungerte som normalt etter en uke. Vasket med grønnsåpevann ett par ganger om dagen. Anonymous poster hash: f1c2d...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå