Gå til innhold

Hva synes dere om de som bytter profilbilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver mnd på Facebook?

Anonymous poster hash: 3a220...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit.

Anonymous poster hash: 4ff4b...b07

Skrevet

Driter jeg langt i.

Anonymous poster hash: 2bf34...d03
Skrevet

Er det  noe å synes om dem da? Hvem bryr seg? Jeg bytter noe sånt som annethvert år, men jeg har venner som bytter en gang i uka eller oftere. Har aldri tenkt over det.

Skrevet

Hadde en bekjent på facebook som byttet profilbilde 2-3 ganger HVER DAG. Hun la også ut en drøss med ubegripelig kjedelige statuser ("Nå har vi spist middag:") som svært få kommenterte. En dag proklamerte hun at hun avsluttet kontoen sin på facebook fordi hun anså det som tullete og et idiotisk tidsfordriv og hun hadde da annet å bruke tiden sin på. 

Jeg kjenner henne ikke så godt, men mistenker at hun er psykisk syk etter dette. 

Anonymous poster hash: 6b44c...e29
Skrevet (endret)

Nei... Mistenker vel de som skifter nesten daglig for å være litt oppmersomhetssyke kanskje?

Hver mnd er vel ikke så uvanlig.

Endret av Hjertefru
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Synes de er like flotte mennesker som de som ikke skifter ofte. På Facebook har jeg kun folk jeg bryr meg om/ liker, derfor kunne det ikke falle meg inn å se ned på dem for at de skifter ett bilde, koselig å se litt nytt iblandt :)

Skrevet

1 gang i mnd er sjelden for et par av de jeg har på Facebook. Niesen min bytter gjerne daglig.

Anonymous poster hash: cb885...a6d

Skrevet

bytter hver 14dag, ingen som bryr seg om det vel? virkelig noe og legge seg oppi hva andre gjør?

Skrevet

Når folk skifter bilder opptil 4 bilder om dagen, så stusser jeg litt.  :legrine: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...