Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Har flere venner som har glemt seg bort å sett opp på solen. Gått bra heldigvis, men det gjorde vist ganske vondt! Noen flere som har glemt seg bort i dag? Selv har jeg holdt barna hjemme og inne i dag, turte ikke ta noen sjanser! Anonymous poster hash: c907c...e76
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Nei, jobber jeg så har ikke tid til å se på slikt Her var det regn så barna var ikke utsatt Anonymous poster hash: cc60c...f27
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Her var det overskyet. Dessuten var faren skade på skarpsynet, ikke nødvendigvis blindhet Anonymous poster hash: ceb8f...a6b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Absolutt ingen. Skole med 850 barn og alle barna var ute. Ingen som er blitt blinde Anonymous poster hash: 4f448...9b8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Har store barn så har ikke holdt de hjemme nei. Holdt meg selv inne sammen med minsten. Smugkikket på sola gjennom et vindu, det var ikke å anbefale. Gikk noen min med en "flekk" på synsfeltet. Den gikk bort heldigvis, var litt bekymra en stund. Heftige greier... Anonymous poster hash: 53998...78a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Ble fristet til å ta en titt, gikk bra det heldigvis Anonymous poster hash: 5d795...c71
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Jeg kikka ut vinduet (det var overskyet ) og da hadde sola titta frem. Kikket automatisk opp på den og det gjorde skikkelig vondt! Da var klokka litt før 10 så det hadde såvidt startet. Var passe umulig å stirre på den vil jeg tro
Nissefisen Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er så nysgjerrig at jeg bare måtte titte fort opp, ganske snedig syn. Føltes ut som jeg fikk en blits midt i trynet
Sint naken biltyv Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Jeg kikka og ble ikke blind. Hele barnehagen var ute i dag mens jeg holdt jenta mi hjemme for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Dere her inne som holdt barna hjemne. Dere veit at solformørkelsen varte i to timer og ikke hele dagen? Anonymous poster hash: 4f448...9b8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Nei, men for å være helt sikker la jeg meg til å sove med rullgardinen nede... Anonymous poster hash: 036bc...78d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Jeg ble blind! Jeg også. Helt utrolig at jeg klarer å lese her inne og skrive, for jeg ser absolutt ingenting! Anonymous poster hash: 67902...47f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Nei Husker når jeg gikk i barnehagen og det var halv solformørkelse og alle fikk vi utdelt en ølflaske hver som vi sto å glodde i. Ingen øyeskader eller noen som sa at vi måtte holde oss inne hele dagen. Anonymous poster hash: 7b591...9e5
februarprins2013 Skrevet 20. mars 2015 #15 Skrevet 20. mars 2015 Nei, stå bare litt av det, var veldig stilig,men var overskyet,så så ikke alt
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #16 Skrevet 20. mars 2015 Jeg tittet ut igjennom vindu, lå enda i senga. Var ikke 100% våken, men fikk vondt i øya. Litt usikker på om jeg inbilte meg det ell ikke :s Anonymous poster hash: 7fffd...831
Førstemann Skrevet 20. mars 2015 #17 Skrevet 20. mars 2015 Jeg kikket for lenge Svir fortsatt litt i øynene mine...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #18 Skrevet 20. mars 2015 Jeg ble blind! Men du sikret heldigvis barnet ditt Anonymous poster hash: e52d3...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå