Gå til innhold

Noen som ble blinde i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere venner som har glemt seg bort å sett opp på solen. Gått bra heldigvis, men det gjorde vist ganske vondt!

 

Noen flere som har glemt seg bort i dag? Selv har jeg holdt barna hjemme og inne i dag, turte ikke ta noen sjanser! ;)

 

Anonymous poster hash: c907c...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jobber jeg så har ikke tid til å se på slikt ;) Her var det regn så barna var ikke utsatt



Anonymous poster hash: cc60c...f27
Skrevet

Her var det overskyet. Dessuten var faren skade på skarpsynet, ikke nødvendigvis blindhet :)



Anonymous poster hash: ceb8f...a6b
Skrevet

Absolutt ingen. Skole med 850 barn og alle barna var ute. Ingen som er blitt blinde ;)

 

Anonymous poster hash: 4f448...9b8

Skrevet

Har store barn så har ikke holdt de hjemme nei. Holdt meg selv inne sammen med minsten. Smugkikket på sola gjennom et vindu, det var ikke å anbefale. Gikk noen min med en "flekk" på synsfeltet. Den gikk bort heldigvis, var litt bekymra en stund.

Heftige greier...

 

Anonymous poster hash: 53998...78a

Skrevet

Ble fristet til å ta en titt, gikk bra det heldigvis :P

 

Anonymous poster hash: 5d795...c71

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kikka ut vinduet (det var overskyet ) og da hadde sola titta frem. Kikket automatisk opp på den og det gjorde skikkelig vondt! Da var klokka litt før 10 så det hadde såvidt startet. Var passe umulig å stirre på den vil jeg tro

Skrevet

Jeg er så nysgjerrig at jeg bare måtte titte fort opp, ganske snedig syn. Føltes ut som jeg fikk en blits midt i trynet :P

Skrevet

Jeg ble blind! 😉

Skrevet

Jeg kikka og ble ikke blind. Hele barnehagen var ute i dag mens jeg holdt jenta mi hjemme for å være sikker.

Skrevet

Dere her inne som holdt barna hjemne. Dere veit at solformørkelsen varte i to timer og ikke hele dagen?

 

 

 

Anonymous poster hash: 4f448...9b8

Skrevet

Nei, men for å være helt sikker la jeg meg til å sove med rullgardinen nede...

 

Anonymous poster hash: 036bc...78d

Skrevet

Jeg ble blind!

Jeg også. Helt utrolig at jeg klarer å lese her inne og skrive, for jeg ser absolutt ingenting!

 

Anonymous poster hash: 67902...47f

Skrevet

Nei :) 

Husker når jeg gikk i barnehagen og det var halv solformørkelse og alle fikk vi utdelt en ølflaske hver som vi sto å glodde i. Ingen øyeskader eller noen som sa at vi måtte holde oss inne hele dagen.



Anonymous poster hash: 7b591...9e5
Skrevet

Nei, stå bare litt av det, var veldig stilig,men var overskyet,så så ikke alt

Skrevet

Jeg tittet ut igjennom vindu, lå enda i senga. Var ikke 100% våken, men fikk vondt i øya. Litt usikker på om jeg inbilte meg det ell ikke :s

 

Anonymous poster hash: 7fffd...831

Skrevet

Jeg kikket for lenge :( Svir fortsatt litt i øynene mine...

Skrevet

Jeg ble blind!

Men du sikret heldigvis barnet ditt

 

Anonymous poster hash: e52d3...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...