Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har lyst å legge ut bilder av hele meg, med klær, fra siden, i uke 5, uke 20 (når magen begynner å bli synlig) og tiden før termin. Og til sist et bilde sammen med babyen. Jeg synes sånne bilder er veldig koselig, men er det bare jeg som synes det? Ser ingen andre som gjør dette på facebook (av mine venner i hvert fall) Anonymous poster hash: de15d...6ab
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Magebilder er greit det, men synes det er litt teit før man iallefall er 12 uker på vei. Det er jo ingen babymage før den tid for de fleste, så jeg personlig mener det er litt dumt. Når det derimot vises godt så kan det være koselig å se Anonymous poster hash: bc25a...55a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Helt greit å legge ut et bilde med stor mage. Å legge ut et bilde i uke 5 er bare rart. Skal du offentliggjøre graviditeten i uke 5 på Facebook? Anonymous poster hash: 205a5...f01
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Jeg synes slike bilder er kjempekoslige å se! Anonymous poster hash: 700fc...0d4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Synes gravidbilder er kjempefine, men da må d være mage 5 uker er litt rart... Anonymous poster hash: 21396...c75
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Det holder med 1 bilde rundt 7-8 mnd syns jeg. Er selv i uke 16 og det kunne aldri falt meg inn å legge ut magebilde nå. Anonymous poster hash: 90258...260
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Det er kjempekoselig Nå til dags er jo egentlig ingenting greit på facebook virker det som Jeg synes det er stas å se gravidbilder jeg
LilleShabbyChic Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Jeg ville kanskje ventet til du kan lage sånn collage, med flere bilder. Da er det jo greit å legge ut magebilde uke 5. Men hvis du er 5 uker nå, så ville jeg nok Drøyd det
*Miss Marple* Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Forstår jeg deg rett når du legger ut bildene samtidig? Altså for å vise forskjellen/fremgangen? Det hadde jeg syns var koselig og hadde nok lagt igjen en hyggelig kommentar.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Samme her :-) Anonymous poster hash: 9bb29...61b
Jezebel Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Høres ikke ut som du har særlig gode venner. Jeg fikk MASSE likes og kommentarer på mitt magebilde og synes det er koselig med andres. Kanskje på tide å revurdere vennegjengen hvis samtlige stiller seg revnende likegyldig til at du skal bli mor?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Høres ikke ut som du har særlig gode venner. Jeg fikk MASSE likes og kommentarer på mitt magebilde og synes det er koselig med andres. Kanskje på tide å revurdere vennegjengen hvis samtlige stiller seg revnende likegyldig til at du skal bli mor? Mine venner fulgte meg i det virkelige liv og familie. Facebook har jeg ikke og ser heller ikke poenget. Skriker om oppmerksomhet lang vei. Blir som alle trenings,mat, og andre kroppsbilder. Latterlig! Anonymous poster hash: 88ba5...e7e
Jezebel Skrevet 20. mars 2015 #15 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Høres ikke ut som du har særlig gode venner. Jeg fikk MASSE likes og kommentarer på mitt magebilde og synes det er koselig med andres. Kanskje på tide å revurdere vennegjengen hvis samtlige stiller seg revnende likegyldig til at du skal bli mor?Mine venner fulgte meg i det virkelige liv og familie. Facebook har jeg ikke og ser heller ikke poenget. Skriker om oppmerksomhet lang vei. Blir som alle trenings,mat, og andre kroppsbilder. Latterlig! Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Men når du forteller det til venner IRL, så er det ikke for å få oppmerksomhet? Det er kun til informasjon? Hva er så galt med å ønske litt oppmerksomhet rundt det største som skjer i livet? Hvis du helt seriøst likestiller det å legge ut bilder av at man er gravid med bilder av at man skal spise middag så synes jeg oppriktig synd på ungene dine. Det førstnevnte BURDE være langt større. Men det tror jeg nok du er enig i. Men helt enig at mye av det som legges ut på facebook er unødvendig rop om oppmerksomhet. Men jeg ser virkelig ikke det grusomme med å ønske litt oppmerksomhet når man gjennomgår et av livets største begivenheter. Endret 20. mars 2015 av Jezebel
Iiiiik Skrevet 20. mars 2015 #16 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Høres ikke ut som du har særlig gode venner. Jeg fikk MASSE likes og kommentarer på mitt magebilde og synes det er koselig med andres. Kanskje på tide å revurdere vennegjengen hvis samtlige stiller seg revnende likegyldig til at du skal bli mor? Mine venner fulgte meg i det virkelige liv og familie. Facebook har jeg ikke og ser heller ikke poenget. Skriker om oppmerksomhet lang vei. Blir som alle trenings,mat, og andre kroppsbilder. Latterlig! Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Men da er det like greit at du ikke har FB. Når man ikke ser poenget og når man synes andres behov for å være viktige i vennenes liv er latterlig - ja, da dropper man det. Men da er det kanskje heller ikke så relevant å mene noe om hvordan andre bruker FB? HI - jeg synes et bilde etter fem uker nok er litt rart. I hvert fall hvis det legges ut når det er tatt. Skal du lage en collage med flere bilder etter at barnet er født, er det hyggelig. Synes sånt sprekkeferdig bilde rett før termin også er kult.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #17 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Høres ikke ut som du har særlig gode venner. Jeg fikk MASSE likes og kommentarer på mitt magebilde og synes det er koselig med andres. Kanskje på tide å revurdere vennegjengen hvis samtlige stiller seg revnende likegyldig til at du skal bli mor?Mine venner fulgte meg i det virkelige liv og familie. Facebook har jeg ikke og ser heller ikke poenget. Skriker om oppmerksomhet lang vei. Blir som alle trenings,mat, og andre kroppsbilder. Latterlig! Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Men når du forteller det til venner IRL, så er det ikke for å få oppmerksomhet? Det er kun til informasjon? Hva er så galt med å ønske litt oppmerksomhet rundt det største som skjer i livet? Hvis du oppriktig likestiller det å legge ut bilder av at man er gravid med bilder av at man skal spise middag så synes jeg oppriktig synd på ungene dine. Det førstnevnte BURDE være langt større. Det er bilde av en gravid mage. Ja det er stort for de det gjelder og de nærmeste. Barna mine er elsket, og kan da ikke sammenlignes med bilde av en gravid mage. Alle er forskjellige. Jeg betviler da ikke dine følelser til dine barn fordi vi er uenige. Hold deg sakelig. Personangrep i en diskusjon er lavmål. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e
Jezebel Skrevet 20. mars 2015 #18 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Høres ikke ut som du har særlig gode venner. Jeg fikk MASSE likes og kommentarer på mitt magebilde og synes det er koselig med andres. Kanskje på tide å revurdere vennegjengen hvis samtlige stiller seg revnende likegyldig til at du skal bli mor?Mine venner fulgte meg i det virkelige liv og familie. Facebook har jeg ikke og ser heller ikke poenget. Skriker om oppmerksomhet lang vei. Blir som alle trenings,mat, og andre kroppsbilder. Latterlig! Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Men når du forteller det til venner IRL, så er det ikke for å få oppmerksomhet? Det er kun til informasjon? Hva er så galt med å ønske litt oppmerksomhet rundt det største som skjer i livet? Hvis du oppriktig likestiller det å legge ut bilder av at man er gravid med bilder av at man skal spise middag så synes jeg oppriktig synd på ungene dine. Det førstnevnte BURDE være langt større. Det er bilde av en gravid mage. Ja det er stort for de det gjelder og de nærmeste. Barna mine er elsket, og kan da ikke sammenlignes med bilde av en gravid mage. Alle er forskjellige. Jeg betviler da ikke dine følelser til dine barn fordi vi er uenige. Hold deg sakelig. Personangrep i en diskusjon er lavmål. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Det var du som sammenlignet det legge ut et bilde av å vente barn med å legge ut bilde av maten sin. Når du selv er enig at det er to vidt forskjellige ting så skjønner jeg ikke hvorfor du tok det opp. Var du kanskje tom for andre argumenter? Jeg angriper ikke deg som person men diskusjonsteknikken din. Å sammenligne livets mirakel med å spise middag blir for dumt. Jeg synes det er kjempekoselig å se bilder av bekjente som venter barn og jeg vet at veldig mange er enig med meg. Kan ikke du bare akseptere at enkelte klarer å engasjere seg i flere enn nærmeste familie og venner? Hvis man ikke kan legge ut at man skal bli mamma; hva er det da greit å legge ut mener du? Diskusjoner om været? Endret 20. mars 2015 av Jezebel
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. mars 2015 #19 Skrevet 20. mars 2015 Mye av det vi gjør her i livet er jo for å skryte.. Eller fordi vi er stolte.. Eller er så glad at man bare vil dele det med hele verden. Hvorfor skal så mange kalle det galt? Og at det er et sterkt oppmerksomhetsbehov? Såklart.. Noen har et stort oppmerksomhetsbehov, men det gjelder da langt fra alle som legger ut et fint gravidbilde eller poster et bilde av en matrett man fikk til.. Helt fra vi var små har noen skrytt av oss.. Spurt om å få se og gitt oss ros. Da jeg var lita, skrøyt mamma også.. Da var det fotoalbum som ble dratt frem ved selskap o.l for å peke og vise ting folk hadde "gått glipp av". "Se så stor jeg var da jeg var gravid".. "Se! Der hadde Lise spist spaghetti med hele seg".. "Se! Der hadde Ole vannkopper" osv.. Noen dro frem albumene så snart noen stakk hodet innenfor døren.. Andre viste kun frem til besteforeldre og nær familie.. Slik er det på face også.. Noen er private og deler ingenting, andre er komfortable med å dele mye Hvorfor skal alt bare være et oppmerksomhetsbehov bare fordi det finnes noe som heter facebook? Tror det ligger i oss fra naturens side.. Akkurat som det ligger i noens natur å ikke dele.. Å ville være privat.. Ikke vises.. Men hvorfor skal alle være like og like det samme? Hvorfor skal alle puttes i den samme boksen og alle som våger å sette sin fot utenfor og gjøre det de vil , skal bli sett på med tvilsomme blikk og bli dømt av alle som mener det ene og det andre? Kan ikke alle bare få være SEG? Synes btw at gravidbilder er nydelige.. Enten de er på face eller printet på siden av en buss.. Eller kun i det private fotoalbumet.. Jeg fortår at de er stolt. Tenk.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #20 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Høres ikke ut som du har særlig gode venner. Jeg fikk MASSE likes og kommentarer på mitt magebilde og synes det er koselig med andres. Kanskje på tide å revurdere vennegjengen hvis samtlige stiller seg revnende likegyldig til at du skal bli mor?Mine venner fulgte meg i det virkelige liv og familie. Facebook har jeg ikke og ser heller ikke poenget. Skriker om oppmerksomhet lang vei. Blir som alle trenings,mat, og andre kroppsbilder. Latterlig! Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Men når du forteller det til venner IRL, så er det ikke for å få oppmerksomhet? Det er kun til informasjon? Hva er så galt med å ønske litt oppmerksomhet rundt det største som skjer i livet? Hvis du oppriktig likestiller det å legge ut bilder av at man er gravid med bilder av at man skal spise middag så synes jeg oppriktig synd på ungene dine. Det førstnevnte BURDE være langt større. Det er bilde av en gravid mage. Ja det er stort for de det gjelder og de nærmeste. Barna mine er elsket, og kan da ikke sammenlignes med bilde av en gravid mage. Alle er forskjellige. Jeg betviler da ikke dine følelser til dine barn fordi vi er uenige. Hold deg sakelig. Personangrep i en diskusjon er lavmål. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Det var du som sammenlignet det legge ut et bilde av å vente barn med å legge ut bilde av maten sin. Når du selv er enig at det er to vidt forskjellige ting så skjønner jeg ikke hvorfor du tok det opp. Var du kanskje tom for andre argumenter? Jeg angriper ikke deg som person men diskusjonsteknikken din. Å sammenligne livets mirakel med å spise middag blir for dumt. Jeg synes det er kjempekoselig å se bilder av bekjente som venter barn og jeg vet at veldig mange er enig med meg. Kan ikke du bare akseptere at enkelte klarer å engasjere seg i flere enn nærmeste familie og venner? Hvis man ikke kan legge ut at man skal bli mamma; hva er det da greit å legge ut mener du? Diskusjoner om været? Kan ikke du akseptere at vi har ulike meninger? Nå har jeg ingen i min omgangskrets som har behov for å legge ut gravid bilder så veit at mange er enige med meg å Vi møtes i det virkelige liv og deler gleder med hverandre utenfor en dataskjerm. Vi har forskjellige meninger og det er helt greit. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #21 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Snakk for deg selv. Jeg ville ha syntes det var koselig uansett - alltid fint med en gravid kvinne som er stolt over magen sin. Anonymous poster hash: 5bffe...d8b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #22 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Snakk for deg selv. Jeg ville ha syntes det var koselig uansett - alltid fint med en gravid kvinne som er stolt over magen sin. Anonymous poster hash: 5bffe...d8b Nå snakker jeg for meg selv. Dette er min mening. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e
Jezebel Skrevet 20. mars 2015 #23 Skrevet 20. mars 2015 Mye av det vi gjør her i livet er jo for å skryte.. Eller fordi vi er stolte.. Eller er så glad at man bare vil dele det med hele verden. Hvorfor skal så mange kalle det galt? Og at det er et sterkt oppmerksomhetsbehov? Såklart.. Noen har et stort oppmerksomhetsbehov, men det gjelder da langt fra alle som legger ut et fint gravidbilde eller poster et bilde av en matrett man fikk til.. Helt fra vi var små har noen skrytt av oss.. Spurt om å få se og gitt oss ros. Da jeg var lita, skrøyt mamma også.. Da var det fotoalbum som ble dratt frem ved selskap o.l for å peke og vise ting folk hadde "gått glipp av". "Se så stor jeg var da jeg var gravid".. "Se! Der hadde Lise spist spaghetti med hele seg".. "Se! Der hadde Ole vannkopper" osv.. Noen dro frem albumene så snart noen stakk hodet innenfor døren.. Andre viste kun frem til besteforeldre og nær familie.. Slik er det på face også.. Noen er private og deler ingenting, andre er komfortable med å dele mye Hvorfor skal alt bare være et oppmerksomhetsbehov bare fordi det finnes noe som heter facebook? Tror det ligger i oss fra naturens side.. Akkurat som det ligger i noens natur å ikke dele.. Å ville være privat.. Ikke vises.. Men hvorfor skal alle være like og like det samme? Hvorfor skal alle puttes i den samme boksen og alle som våger å sette sin fot utenfor og gjøre det de vil , skal bli sett på med tvilsomme blikk og bli dømt av alle som mener det ene og det andre? Kan ikke alle bare få være SEG? Synes btw at gravidbilder er nydelige.. Enten de er på face eller printet på siden av en buss.. Eller kun i det private fotoalbumet.. Jeg fortår at de er stolt. Tenk. Helt enig. La folk få dele små og store begivenheter på facebook hvis de ønsker det. Hvis man ikke føler behovet selv så står man faktisk 100% fritt til å la være. Og har man venner på facebook som har tendens til å dele for mye etter din smak, så kan man gå inn å blokkere noen av innleggene til vedkommende. Det er med andre ord ingen grunn til å bruke energi på å irritere seg over hva andre mennesker velger å bruke sin facebook-profil til.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #24 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Snakk for deg selv. Jeg ville ha syntes det var koselig uansett - alltid fint med en gravid kvinne som er stolt over magen sin. Anonymous poster hash: 5bffe...d8b Nå snakker jeg for meg selv. Dette er min mening. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Nei, det gjør du ikke. Du snakker for alle andre, i og med at du mener å vite at ingen andre enn HI og hennes familie vil synes det er koselig. Anonymous poster hash: 5bffe...d8b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #25 Skrevet 20. mars 2015 Koselig? Er da ingen andre enn deg selv og familie som vil syns det er koselig. For meg virker det som et stort oppmerksomhets behov. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e Snakk for deg selv. Jeg ville ha syntes det var koselig uansett - alltid fint med en gravid kvinne som er stolt over magen sin. Anonymous poster hash: 5bffe...d8b Nå snakker jeg for meg selv. Dette er min mening. Anonymous poster hash: 88ba5...e7e "Er da ingen andre enn deg selv og familie som ville syns det var koselig" Det høres mer ut som konstaterig av fakta enn et uttrykk for din personlige mening. Anonymous poster hash: f943a...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå