Gå til innhold

Dere med mye og tungt ansvar i jobben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å koble av???

Jeg sliter virkelig med det. Tempoet er veldig høyt og det er forventet at jeg er tilgjengelig omtrent bestandig. Siden jeg er leder kan jeg ikke bare koble meg av, da stopper det helt opp. Jobber derfor ofte på kveldene og da sliter jeg med å sove etterpå...

Har også mange tunge problemstillinger jeg må håndtere. Dette er viktig for mange mennesker og derfor ikke noe å ta lett på. Blir gående å gruble på dette hele tiden.

Tenker bare jobb, jobb, jobb. Ønsker å bli flinkere til å koble ut og kose meg med ungene, men hvordan???

Anonymous poster hash: 93af0...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enkelt og så vanskelig som å bestemme seg for det.

Jeg setter mye grenser for når jeg er privat, og når jeg er på jobb.

Jeg prioriterer knallhardt, og har alltid en tanke i hodet mitt som går over temaet:

Går jeg gjort noe med det nå? Er svaret nei så "driter" jeg i det til jeg har mulighet for å ta tak i det.

Er også tilgjengelig stort sett alltid, men prioriterer som sagt hardt på om det haster / er viktig eller ikke.

Skrevet

Jeg klarte det ikke. Ble for bekymret og og jobbfokusert. Sluttet som leder og ble en vanlig rådgiver i bedriften. Er lykkelig over valget, men syntes det var rart og trist i starten.

Anonymous poster hash: d63a9...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...