Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Hvor mye responderer dere på tekstmeldinger ol? Synes det er veldig koselig med oppmerksomheten, men jeg er dønn sliten, og orker ikke helt svare på alle. Foreldrene mine er søte. De sender normalt ikke så mange meldinger, men nå kommer det hele tiden. De vil ikke mase, så alle meldingene handler om heeelt andre ting enn fødsel Setter sånn pris på omtanken fra alle rundt meg, men det er litt slitsomt å svare "neida, ingen ting som tyder på at det skjer noe i nærmeste fremtid" for syvhundreogørtende gangen samme dag. Svarer dere på alle meldinger? Anonymous poster hash: d8aa5...f7e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har ikke gått på overtid, men jeg har vært i andre situasjoner som har gjort at jeg ikke har orket å svare når meldinger fra omsorgsfulle mennesker har tikket inn på rekke og rad. Det er lov å ikke svare. Om du føler på det, så skriv en status på facebook eller en fellesmelding til folk du bryr deg om der du forklarer at du setter pris på omtanken og at du blir glad for meldingene du får, men at du ikke har ork til å svare på meldinger nå. Anonymous poster hash: 06795...ae6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Jeg sa i fra på dag en over. IKKE MAS, da sier jeg ikke noe før jeg er hjemme fra klinikken. Sa det på en humoristisk måte men jeg fikk ro. Anonymous poster hash: 31191...8e2
februarprins2013 Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 svarte på de jeg orket og fortalte på facebook at jeg ikke hadde rukket og svart alle fordi jeg hadde mye smerter og var sliten,men fortalte en del på face,så de som sendte mld leste der
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 ba de om å ringe isteden... folk flest ringer/melder jo ikke flere ganger i døgnet.. også syntes jeg det er lettere å ta tlf enn å måtte svare på mld.. Anonymous poster hash: 32000...c12
skinnfilla Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Jeg svarte på meldinger og anrop. Holdt på å kjede meg ihjel uansett. ( med første, 8 dager over) Nr2 kom i en kulefart 10 dager før termin, så der ble det dårlig med mas gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå