Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 skal ned 5 kilo til sommeren, og har fått utdelt 1300 kcal av vektklubben. Det går stort sett bra, men sliter litt på kveldene, da det er anbefalt å ikke spise så stort måltid. Hvordan holde motivasjonen oppe?? Anonymous poster hash: 3de45...2d5
Gjest Runforit Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 1300 er for lite med mindre du er 5 år...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Alt for lite med 1300 Anonymous poster hash: a3cac...419
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Ville nok økt med et måltid på kvelden. Anonymous poster hash: bed9f...300
*Nøtta* Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Hadde samme utfordringen selv da jeg begynte på Vektklubb i Januar. Fikk utdelt 1300 kalorier. Jeg har ikke klart å holde meg innenfor dette hver dag, da jeg sniker rundt på kveldene og skikkelig sugen på noe godt. Men da spørst det jo hvor raskt du egentlig trenger å gå ned i vekt. Om du er som meg, så fikk jeg 1300 kalorier og om jeg holdt meg til dette skulle jeg kunne gå ned inntil 1 kg i uken UTEN trening. For meg ble det ikke så viktig å gå ned 1 hel kg i uken, da synest ejg det var bedre å kose meg litt om kvelden, og heller gå ned senere i vekt. Jeg har lagt på ca 1500 kalorier i snitt og har alikavell gått ned over 6 kg siden jeg startet. Jeg har da gått tur nesten hver dag.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 1300 er ikke veldig lite. En relativt liten dame med stillesittende jobb og et vanlig liv har ofte en normalforbrenning på rundt 1800 kcal om dagen. Med 1300 kcal om dagen vil hun ha et underskudd på ca 500 kcal. Det vil kunne gi et vekttap på rundt 0,5 kg i uka. Hovedutfordringen når man skal innta så lite kalorier er å få i seg alle de næringsstoffene man tross alt trenger. Anonymous poster hash: 76edf...485
Lille krøll Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Hvor lenge har du holdt på? Etter 4-6 uker blir du mer vant til å spise lite.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Trent tre ganger i uken på 1600 kcal. Etter en og en halv måned har jeg gått ned en kg. Er i bedre form og kanskje noe strammere, men blææ... Det går tregt, men riktig vei Anonymous poster hash: bed9f...300
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 Trent tre ganger i uken på 1600 kcal. Etter en og en halv måned har jeg gått ned en kg. Er i bedre form og kanskje noe strammere, men blææ... Det går tregt, men riktig vei Anonymous poster hash: bed9f...300 Hvor mye har du i bmi da? Tenker om du i utgagnspunktet ligger på normalen så vil det jo ta lengre tid Anonymous poster hash: cb453...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå