Gå til innhold

Hvem ryker i Paradise i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 10a6e...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Emilie

Tina gikk ut

Anonymous poster hash: 2ec1e...7e5

Skrevet

Emilie, Harald, Elin og Pierre håper jeg går ut fortast mulig, for en dustegjeng, synes egentlig ingenting om guttene bare, så SYKT selvdiggere og tror de er noe, jentene er ikke så ille,men så lenge de er med de, håper jeg de går fort..

Kan ikke bare legge skylden på de andre jentene, Emilie forandret seg helt når Elin kom inn

Skrevet

Emilie, Harald, Elin og Pierre håper jeg går ut fortast mulig, for en dustegjeng, synes egentlig ingenting om guttene bare, så SYKT selvdiggere og tror de er noe, jentene er ikke så ille,men så lenge de er med de, håper jeg de går fort..

Kan ikke bare legge skylden på de andre jentene, Emilie forandret seg helt når Elin kom inn

Men hvorfor er det så fælt at hun forrandret seg? Martine og gjengen kan ikke bestemme hvordan andre skal være for å fortjene å være på paradise! Syns de overreagerte noe fryktelig.. Martine sa jo at hun kom til å velge Mads, men skulle overbevise Emilie om at hun ikke ville gjøre det, hun er jo ikke noe bedre selv!! Alle spiller et spill, det blir ALLTID grupperinger, man er jo idiot hvis man tror at man kan være så sjefete som Martine sin gjeng er..

Anonymous poster hash: c732d...31b

Skrevet

Jeg er i alle fall ikke enig, synes Martine og dem gjorde helt riktig

Skrevet

Gjeeeesp, sjekker statusen på om malingen har tørket!

Anonymous poster hash: f9b45...8fb
Skrevet

Selvfølgelig endret Emilie seg da Elin kom inn. Jeg forstår det veldig godt. Endelig kom det en inn som er litt mer lik henne.

Emilie er det litt fart i. De andre fire er sykt pripne og lite morsomme!

Og den firerbanden fikk virkelig som fortjent. Håper de ryker på hue og ræva ut fortest mulig. Heldigvis forsvant Tina!!

Pierre og Harald gav bare payback-time til de falske isdronningene. Heia dem! De gjorde alt rett!

Hva så om de kan være litt fulle av seg sjæl. De er digge og dette er paradise hotel. Jeg hater janteloven!

Også håper jeg Mats har skikkelig angst nå og også blir hivd på hue og ræva ut. Han bæsja på leggen!

Anonymous poster hash: 28a36...807

Skrevet

Selvfølgelig endret Emilie seg da Elin kom inn. Jeg forstår det veldig godt. Endelig kom det en inn som er litt mer lik henne.

Emilie er det litt fart i. De andre fire er sykt pripne og lite morsomme!

Og den firerbanden fikk virkelig som fortjent. Håper de ryker på hue og ræva ut fortest mulig. Heldigvis forsvant Tina!!

Pierre og Harald gav bare payback-time til de falske isdronningene. Heia dem! De gjorde alt rett!

Hva så om de kan være litt fulle av seg sjæl. De er digge og dette er paradise hotel. Jeg hater janteloven!

Også håper jeg Mats har skikkelig angst nå og også blir hivd på hue og ræva ut. Han bæsja på leggen!

Anonymous poster hash: 28a36...807

Helt enig i dette!

Synes de er slemme Martine gjengen. Ja, naturligvis forandret Enilie seg litt, hun fant jo en hun passet sammen med!

Og Martine og gjengen tror de kan bestemme over alle, og si hvordan alle skal være!

Bra de andre markerte seg under parsermonien!

Kanskje de har lært at å fryse ut andre ikke er så bra? Og når de skjønte dette, så la de skylden på Emilie?

Nei, flaut å være dame når en ser hvordan de kan oppføre seg!

Anonymous poster hash: 10a6e...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...