Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Gravid uke 28. For 30. minutter siden eller så, så fikk jeg et ordentlig stikk. Det sitter i enda. Veldig vanskelig å forklare. Men det sitter på midten av magen, helt nederst. Føles som det går ned til skjeden og litt bak. Vanskelig og strekke seg ut. Løfte venstre ben gjør at det stikker dypere, kommer som støt. Når jeg nå ligger i ro merker jeg bare et lite trykk nederst i magen. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 88906...d31
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Gravid uke 28. For 30. minutter siden eller så, så fikk jeg et ordentlig stikk. Det sitter i enda. Veldig vanskelig å forklare. Men det sitter på midten av magen, helt nederst. Føles som det går ned til skjeden og litt bak. Vanskelig og strekke seg ut. Løfte venstre ben gjør at det stikker dypere, kommer som støt. Når jeg nå ligger i ro merker jeg bare et lite trykk nederst i magen. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 88906...d31 Er sikkert båndene i livmoren din som strekker seg. Kan være vondt. Anonymous poster hash: 0a570...797
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Takk for svar. Ja det skjer jo mye der så noen smerter kan det vel alltids komme. Er vel oftest ufarlig, men dette er ubehagelige greier. Anonymous poster hash: 88906...d31
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Det trykket/stikket er der enda.. Kan det være så konstant? 😯 Anonymous poster hash: 88906...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå