Gå til innhold

Det stikker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid uke 28. For 30. minutter siden eller så, så fikk jeg et ordentlig stikk. Det sitter i enda.

Veldig vanskelig å forklare. Men det sitter på midten av magen, helt nederst. Føles som det går ned til skjeden og litt bak. Vanskelig og strekke seg ut. Løfte venstre ben gjør at det stikker dypere, kommer som støt. Når jeg nå ligger i ro merker jeg bare et lite trykk nederst i magen.

 

Noen som har opplevd lignende?

 

Anonymous poster hash: 88906...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid uke 28. For 30. minutter siden eller så, så fikk jeg et ordentlig stikk. Det sitter i enda.

Veldig vanskelig å forklare. Men det sitter på midten av magen, helt nederst. Føles som det går ned til skjeden og litt bak. Vanskelig og strekke seg ut. Løfte venstre ben gjør at det stikker dypere, kommer som støt. Når jeg nå ligger i ro merker jeg bare et lite trykk nederst i magen.

 

Noen som har opplevd lignende?

 

Anonymous poster hash: 88906...d31

Er sikkert båndene i livmoren din som strekker seg. Kan være vondt.

 

Anonymous poster hash: 0a570...797

Skrevet

Takk for svar. Ja det skjer jo mye der så noen smerter kan det vel alltids komme. Er vel oftest ufarlig, men dette er ubehagelige greier.

 

Anonymous poster hash: 88906...d31

Skrevet

Det trykket/stikket er der enda.. Kan det være så konstant? 😯

 

Anonymous poster hash: 88906...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...