Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Har eldre barn (15-20år) og skifter mannfolk fortere enn andre skifter undertøy? Er ikke snakk om å dra med seg mannfolk hjem fra byen, men å inngå et forhold som varer typisk 2, 3 mnd før man finner en ny en. Altså mannfolk man tar med hjem og presenterer til barna. Typisk 8 forhold i løpet av svært kort tid? Anonymous poster hash: 99563...dac
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Hvis barna er 20 år og enda ikke giddet å flytte hjemmefra, så har de ingenting de skulle ha sagt. Det er da måte på hvor lenge man skal leve alene/singel og dydig av hensyn til barna. Tyveåringer er voksne og burde ikke blande seg inn i foreldrenes privatliv. På samme måte som foreldrene til tyveåringene ikke burde blande seg i hvor mange kjærester disse tyveåringene har i løpet av kort tid. Anonymous poster hash: 0ee5c...64d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Enig med innlegget over. Anonymous poster hash: 727ea...572
Gjest Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Hva legger du i svært kort tid? Vil vel ikke si det var bedre når ex mann min introduserte 6 kvinnemennesker for ungene da var små, i løpet av 2 år! Setter nok mer spor det, enn hos voksne unger som selv har et kjærlighetsliv vil jeg tro:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Sikkert ubehagelig for barna. Men tror Ike de tar så stor skade av det. Jeg personlig hadde aldri gjort det. Og det er nok ikke en bra situasjon for barna. Anonymous poster hash: cc4be...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå